نانی: کریستیانو رونالدو باعث شد به شکست خوردن حساسیت پیدا کنم

نانی: کریستیانو رونالدو باعث شد به شکست خوردن حساسیت پیدا کنم

خبرگزاری فوتبالی – نانی اعلام کرده حضور در خانه رونالدو باعث شده تا نسبت به شکست خوردن حساس باشد.

به گزارش فوتبالی، نانی در گفت و گو با Players’ Tribune درباره آغاز فوتبالش در منچستر یونایتد گفته: خیلی به من گفته نشد که به منچستر یونایتد بروم اما مدیر برنامه‌هایم خورخه مندس یک فهرست از تمام باشگاه‌ها نوشت و به من گفت بهترین باشگاه برای تو منچستر یونایتد است و باید آن را انتخاب کنی.

زمانی که نانی به منچستر یونایتد پیوست تا مدتی جایگاه خود در تیم ملی را از دست داده بود. او همانجا متوجه شده بود که رونالدو تا چه اندازه اهل رقابت است.

نانی در ادامه گفته: با سر الکس فرگوسن صحبت کردم. او قبل از اینکه بدانم و حتی در منچستر خانه بخرم (در حال پیدا کردن خانه بودم) تصمیم گرفته بود مانند رونالدو من را رشد دهد. در آغاز من مجبور بودم در هتل زندگی کنم اما مدیر برنامه‌های من می‌پرسید دوست دارم با کریستیانو زندگی کنم؟ بنابراین قرار شد با اندرسون که به تازگی به منچستر یونایتد پیوسته بود و رونالدو در یک خانه زندگی کنیم. رونالدو در خانه‌اش میز پینگ پونگ، زمین تنیش و استخر داشت و ما هر روز چیزی داشتیم که بر سر آن رقابت کنیم. زمانی که به همراه اندرسون از آن خانه رفتیم متوجه شدیم که تا چه اندازه به شکست آلرژی و حساسیت پیدا کرده‌ایم.

1101