پسرخاله 16 ساله هالند به تیم مولده نروژ پیوست

پسرخاله 16 ساله هالند به تیم مولده نروژ پیوست

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه مولده نروژ اعلام کرد که آلبرت برائوت تیالند پدیده جدید فوتبال دنیا در سن 16 سالگی را به خدمت گرفته است. آلبرت پسرخاله ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند است که این روزها به پدیده فوتبال اروپا تبدیل شده است. بدین ترتیب به نظر می رسد که خانواده هالند در فوتبال اروپا گسترده تر خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه مولده در بیانیه ای اعلام کرد که آلبرت تیالند بخشی از تیم های پایه آنها خواهد بود که در کنار تحصیل، در مدرسه فوتبال حضور پیدا خواهد کرد. او در مقطع متوسطه در حال تحصیل است. تیالند یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال نروژ است که در زمستان گذشته به تیم بزرگسالان برین ملحق شد و شباهت هیکلش به پسرخاله اش خبرساز شده بود. این بازیکن جوان گفته است:" مولده را انتخاب کردم چون امکانات خیلی خوبی دارند و برخورد بسیار خوبی با من داشتند. ابراز تمایل کردند و بدین ترتیب می توانم در مکانی مناسب رشد کنم."

تیالند از نظر بدنی شباهت زیادی به پسرخاله اش دارد و به همین خاطر خیلی ها تصور می کنند که راه ارلینگ را طی کند. وی افزود :" در کوتاه مدت می خواهم به تیم ملی برسم. در طولانی مدت اما سعی می کنم که بهترین لحظات فوتبالی ممکن را داشته باشم و پیشرفت کنم."