دورتموند 1-0 هرتابرلین؛ سه امتیاز برای امره جان

دورتموند 1-0 هرتابرلین؛ سه امتیاز برای امره جان

پایگاه خبری فوتبالی - دورتموند با تک گل امره جان هافبک آلمانی- ترکیه ای خود مقابل دورتموند با نتیجه یک بر صفر مقابل هرتابرلین پیروز شد.

به گزارش فوتبالی، تیم زردپوش با این پیروزی ارزشمند توانست به کسب رتبه دوم لالیگا امیدوار شود چرا که فعلا با لایپزیش چهار امتیاز اختلاف دارد و می تواند به اتمام بوندسلیگا در رتبه دوم در فاصله چهار هفته به پایان امیدوار باشد. دورتموند فعلا اختلاف هفت امتیازی با بایرن را حفظ کرده اما در فاصله چهار هفته به پایان، امکان قهرمانی این تیم چیزی شبیه به یک معجزه است.

از سویی هرتابرلین با این شکست تا حدودی از کسب سهمیه اروپایی دور شد هر چند که در چهار هفته پایانی شاید شرایط عوض شود و آنها بتوانند برای کسب سهمیه لیگ اروپا تلاش کند، اتفاقی که سخت است اما غیرممکن نیست.

دورتموند بعد از وقفه کرونا و با وجود پیروزی درخشان مقابل شالکه ، بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ انگیزه قبلی را ندارد چرا که شانس این تیم برای کسب قهرمانی در بوندسلیگا کم است اما تلاش می کنند تا فصل را آبرومندانه به اتمام برسانند.

به نظر می رسد که با توجه به این که تکلیف بوندسلیگا تا حدودی مشخص شده حالا هواداران منتظر جام حذفی هستند و باید دید که بایرن آیا می تواند با فلیک دو گانه خود را تکمیل کند یا نه.