مدافع 18 ساله پرتغالی از دسترس میلان دور می شود

مدافع 18 ساله پرتغالی از دسترس میلان دور می شود

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کوارشما بازیکن مورد نظر میلان در نظر دارد که قراردادش را با اسپورتینگ لیسبون تمدید کند که با قرارداد جدید رقم فسخ قراردادش به 45 میلیون یورو خواهد رسید.

به گزارشر فونبالی، روسونری ها به صورت جدی شرایط جذب این مدافع میانی 18 ساله را دنبال می کند. قرارداد فعلی ادواردو با اسپورتینگ تا تابستان 2021 اعتبار دارد.

حالا نشریه پرتغالی ابولا گزارش داده است که کوارشما برای تمدید قرارداد تا تابستان 2025 با اسپورتینگ به توافق رسیده است و رقم فسخ قراردادش هم به 45 میلیون یورو می رسد.

این بازیکن که در حال حاضر همچنان در تیم زیر 23 سال اسپورتینگ عضویت دارد در این فصل در لیگ جوانان پرتغال 23 بازی داشته و به نظر می رسد که آینده درخشانی پیش رویش است.

روسونری ها در نظر دارند که به تدریج پروژه جوانگرایی در ترکیبشان را پیگیری کنند چرا که برای خط حمله نیز به سراغ خرید لوکا یوویچ مهاجم صربستانی و ناراضی رئال مادرید رفته اند و می خواهند او را در کنار آنته ربیچ در خط حمله تیمشان داشته باشند هر چند که هنوز یوویچ در این باره پاسخی نداده است و تصور می کند که همچنان شانس موفقیت در برنابئو را دارد و هنوز برای او دیر نشده است.