نانی درباره دوران حضور در منچستریونایتد: به شدت از الکس فرگوسن می‌ترسیدم!

نانی درباره دوران حضور در منچستریونایتد: به شدت از الکس فرگوسن می‌ترسیدم!

خبرگزاری فوتبالی – نانی اعلام کرده در دوران حضورش در منچستر به شدت از الکس فرگوسن می‌ترسیده است.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، نانی، بازیکن پرتغالی سابق منچستریونایتد درباره دوران حضورش در این تیم، در پادکست یونایتد گفته: در ابتدای حضورم در منچستر از فرگوسن خیلی می‌ترسیدم. مثل ترس از پدر. متوجه هستید؟ بابت این‌که ممکن است اشتباهی انجام بدهید که او گریبان‌گیر شود. می‌دیدم که او با دیگر بازیکنان صحبت می‌کند و من هم می‌خواستم در بحث‌ها شرکت کنم اما پیش خود می‌گفتم قرار است چه بگویم؟ نمی‌دانم اما خیلی از او می‌ترسیدم تا زمانی که توانستم شرایط را درک و خودم را ابراز کنم.
نانی در ادامه گفته: زبان انگلیسی من هیچ‌گاه کامل نبوده و قرار هم نیست بهتر بشود اما آن زمان خیلی بدتر از حالا بودم. زمانی که فرگوسن متوجه شد می‌تواند با من انگلیسی صحبت کند پیش من می‌آمد و به من توجه بیشتری می‌کرد. از آن زمان توانستم چیزهای بیشتری از سر الکس فرگوسن یاد بگیرم. ایکه او چه چیزی از من می‌خواهد و چه کسی بوده است. کم‌کم روابطمان بهتر شد. او می‌داند چگونه باید افراد با شخصیت‌ها و سن‌های مختلف چگونه مدیریت شوند. من در آن زمان جوان بود و حالا با چیزهایی که یاد گرفته‌ام تغییرات زیادی داشتم.
بازیکن پرتغالی سابق منچستر یک ‌بار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و به جای پنالتی زن اصلی تیم که گیگز بود پنالتی زد و آن را از دست داد. او در این رابطه گفته: با فرگوسن پس از مسابقه به خانه می‌رفتیم و او هیچ صحبتی در ماشین با من نکرد چون در رختکن مرا کشته بود! او در رختکن به من گفته بود: «نانی! فکر کردی کی هستی؟ چه کسی به تو اجازه داد پنالتی بزنی؟» پس از این جملات فرگوسن به گیگز گفت: «چرا اجازه دادی او پنالتی بزند؟» و گیگزی پاسخ داد «خودش توپ را برداشت و من هم اجازه دادم!» روز عجیبی بود. پس از بازی به همراه او به خانه می‌رفتم و من اصلا احساس خوبی نداشتم.

1101