بازیکنان دورتموند: مثل دوران بچگی بازی کردیم، بی‌تماشاگر و برای سرگرمی

بازیکنان دورتموند: مثل دوران بچگی بازی کردیم، بی‌تماشاگر و برای سرگرمی

پایگاه خبری فوتبالی - میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند و سباستین کهل مدیر بخش فوتبال این تیم در کنار کادر فنی و بازیکنان در مورد پیروزی چهار بر صفر مقابل شالکه صحبت کردند.

میشائیل زورک:"همه ما بعد از بازی بسیار شاداب بودیم. نمی دانستیم که پس از این وقفه طولانی شرایط تیم چطور خواهد بود. می توانم فقط از تیم تمجید کنم. آنها عالی بودند. لایق پیروزی و بردن با این اختلاف بودیم. خیلی خوشحال هستیم."

سباستین کهل:" از نتیجه خیلی خوشحال هستم. از عملکرد تیم راضی هستیم. همه ما از نقطه صفر آغاز کرده ایم. هیچ کس نمی دانست که شرایط تیم چطور است. مدت زیادی بود که فرصت تمرین به این شکل را نداشتیم. هنوز یک یا دو بازیکن از ترکیب ما مصدوم هستند. تیم ما لایق تمجید است. برای این بچه ها حس عجیبی داشتم. این را در خوشحالی های گلشان دیدید. آنها بعد از بازی به سمت سکوی جنوبی رفتند تا از همه هوادارانی که از تلویزیون ما را تماشا می کردند، تشکر کنند."

لوسین فاوره(سرمربی):" این برای ما عملکرد خوبی بود. لایق این نتیجه بودیم. همه خوشحال هستیم. نمی دانستیم که شرایط تیم چطور است. این مسئله برای همه تیم ها وجود دارد."

رومن بورکی:" شبیه بازیهایی بود که در بچگی انجام می دادیم. بدون تماشاگر و فقط برای سرگرمی بازی می کردیم. امروز نیز تیم همین گونه بود."

یولیان برانت:" ترجیح می دادم که بازی در شرایط عادی برگزار شود. همه باید عادت کنیم اما در چنین شرایطی باید تلاش کنی و لذت ببری. ما هم این کار را کردیم. چه چیزی بهتر از شروع دوباره فصل با یک پیروزی؟ عملکرد خوبی داشتیم هر چند که عالی نبودیم. در نیمه دوم سعی کردیم روی روندمان بمانیم و زدن گل سوم به ما کمک کرد."