بازیکن کرونایی مون‌پلیه از کما خارج شد و اوضاعش پایدار است

بازیکن کرونایی مون‌پلیه از کما خارج شد و اوضاعش پایدار است

پایگاه خبری فوتبالی - جونیور سامبیا هافبک مونپولیه که به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود از روز پنجشنبه به کما رفته بود چرا که شرایط سلامتی اش به شکل وخیمی درامده بود اما در حال حاضر این بازیکن شرایط بهتری دارد و به تدریج درمان می شود.

به گزارش فوتبالی، نشریه فرانسوی اکیپ گزارش داده است که حال این بازیکن در روز شنبه بهتر شده است و توانسته بدون استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی نفس بکشد. البته بدنش همچنان ضعیف است و به همین خاطر تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار دارد تا در صورتی که شرایطش خراب شد، بتواند دوباره تحت درمان قرار بگیرد.

سامبیا از روز دوشنبه به بیمارستان مون پولیه منتقل شده بود که هم تیمی هایش پیام های روحیه بخش زیادی برای او در شبکه های فرانسوی منتشر کرده بودند. روز چهارشنبه مون پولیه پیامی منتشر کرد و اعلام کرد که یکی از اعضایش در بیمارستان بستری شده اما هویت وی فاش نشده بود. 

حالا فردریک گوئرا ایجنت این بازیکن در مصاحبه با اکیپ اعلام کرده است که شرایط سامبیا پایدار است و زندگی او در خطر نیست. اتحادیه فوتبالیست های فرانسه به همین بهانه تصمیم فدراسیون در مورد شروع دوباره تمرینات از روز 21 اردیبهشت را زیر سوال برده است.