وینیسیوس و شکستن رکورد مسی در لالیگا

وینیسیوس و شکستن رکورد مسی در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی- وینیسیوس جونیور ستاره جوان و برزیلی رئال مادرید با گلی که در بازی یکشنبه شب ال کلاسیکو به ثمر رساند توانست نامش را در تاریخ این رقابتها ثبت کند.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن جوان برزیلی با گلی که در این بازی وارد دروازه مارک آندره ترشتگن کرد، حالا جوان ترین بازیکنی است که موفق به گلزنی در بازیهای ال کلاسیکو در قرن بیست و یکم شده است و بدین ترتیب توانست جای مسی که تا پیش از این با هت تریک در بازی ال کلاسیکو در سال 2007 این عنوان را در اختیار داشت، پر کند.

وینیسیوس امشب و در سن 19 سال و 233 روزگی موفق به گلزنی در ال کلاسیکو شد و این درحالی است که لیونل مسی اولین گلش در ال کلاسیکو را در سن 19 سال و 259 روزگی (حدود 13 سال پیش) به ثمر رسانده بود.

وینیسیوس برزیلی که پیش از رئال مادرید برای سانتوس بازی می کرد، در دقیقه 71 گلی تماشایی را وارد دروازه ترشتگن کرد که گل اول بازی بود و بعد از او، ماریانو دیاز تیر خلاص را به بارسلونا زد و بازی را 0-2 نمود. حالا ماریانو دیاز هم اولین بازیکن دومینیکایی است که موفق به گلزنی در ال کلاسیکو با پیراهن رئال مادرید شده است.

در عین حال رکورد جالب توجه دیگری هم دراین بازی به نام ماریانو دیاز ثبت شد. در قرن بیست و یکم هیچ بازیکن ذخیره ای نتوانسته تا سریعتر از ماریانو دیاز، در بدو ورودش به زمین به گل برسد. ماریانو دیاز تنها 50 ثانیه بعد از آنکه به عنوان یار تعویضی وارد ترکیب تیم زیدان شد،توانست تا در ال کلاسیکو به گل ارزشمندی دست بیابد.

6363