روزهای بد کاریوس در بشیکتاش؛ مهمانی‌های پرشمار پس از جدایی از نامزدش

روزهای بد کاریوس در بشیکتاش؛ مهمانی‌های پرشمار پس از جدایی از نامزدش

پایگاه خبری فوتبالی – لوریس کاریوس دروازه بان آلمانی لیورپول که قرضی به بشیکتاش رفته، به علت این که زیاد به مهمانی می رود، از این تیم اخراج خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، سایت ترکیه ای فوتو اسپور گزارش داده است که این دروازه بان آلمانی پس از جدایی از نامزد سابقش سوفیا تومالا بیش از حد درگیر حضور در مهمانی هاست و همین مسئله روی عملکردش درون زمین تاثیر منفی گذاشته است. این دروازه بان تصاویر زیادی از شب گردی های خود در استانبول در اینستاگرام منتشر می کند. 

یکی از جنجال های مربوط به نامزد کاریوس در ماه های اخیر این بود که اشتباهات این دروازه بان آلمانی باعث شده بود تا هواداران خشمگین روی خودروی او کلمه "بازنده" را بنویسند.

کاریوس نتوانسته دوران موفقی در بشیکتاش داشته و در بازی مقابل تیم ارزروم اسپور در جام حذفی پس از آن که نمایش ضعیفی از خود ارائه داد، توسط هواداران تیم خودی هو شد.

کاریوس در دو بازی مقابل تیم دسته دومی ارزروم اسپور شش گل خورد و آخرین کلین شیت او به سه ماه پیش برمی گردد. در حال حاضر بشیکتاش در رده هفتم جدول قرار گرفته است. کادر فنی و مدیران بشیکتاش نیز از عملکرد وی زیاد راضی نیستند و به دنبال جانشین او هستند.