عکس / گریه ستاره جدید منچستریونایتد در خداحافظی با هواداران اسپورتینگ

عکس / گریه ستاره جدید منچستریونایتد در خداحافظی با هواداران اسپورتینگ

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندس در پیام خداحافظی تاثیرگذاری که برای هواداران اسپورتینگ لیسبون منتشر کرده به شدت احساساتی شده و اشک ریخت. 

به گزارش فوتبالی، فرناندس در آستانه پیوستن به منچستریونایتد قرار دارد و امروز برای انجام آزمایشات پزشکی پیش از امضای قرارداد به شهر منچستر رفته است. این بازیکن 25 ساله در 24 ساعت گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشته چرا که در حال طی کردن روند جدایی خود از اسپورتینگ بوده است. او در بخشی از این اتفاق فیلمی برای خداحافظی از هواداران این تیم پس از 2.5 سال همراهی آنها منتشر کرده است. مشخصا این موقعیت برای فرناندس بسیار احساسی بوده چرا که در طی مصاحبه با تلویزیون اسپورتینگ اشک های بسیاری ریخت.

 او در این پیام گفت: " لحظات مهمی بودند که در زندگی حرفه ای من تاثیر داشتند. من از اتفاقات مثبت و منفی بسیاری گذشتم. من از مردم می خواهم که من را با خوبی هایم به خاطر بیاورند و همیشه من نیز اسپورتینگ را همیشه به خوبی یاد خواهم کرد. هواداران و افرادی که با من کار کردند و همه چیزهایی که وجود داشت را نیز همینطور. من و خانواده ام همیشه به خوبی پذیرفته شدیم. محبت بسیاری از همه دیدم. هیچ چیز کم نبود. به مدت 2.5 سال من اینجام بودم و فقط می توانم از همه چیز تشکر کنم. امیدوارم که شما هم خاطرات خوبی از من داشته باشید و من همیشه شما را در قلبم خواهم داشت. "

1070