بازداشت بازیکن اسبق رئال مادرید؛ استخدام آدمکش برای قتل اسطوره یوگسلاوی!

بازداشت بازیکن اسبق رئال مادرید؛ استخدام آدمکش برای قتل اسطوره یوگسلاوی!

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا خبر عجیبی در مورد رائول براوو مدافع اسبق رئال مادرید در دوره کهکشانی ها منتشر شده است و گفته می شود که او برای قتل اسطوره فوتبال یوگسلاوی، یک آدمکش استخدام کرده و به همین خاطر اخراج شده  است!

به گزارش فوتبالی، رائول براوو که سابقه حضور در تیم هایی نظیر رئال مادرید و المپیاکوس یونان را داشته است، مدت کوتاهی هم در تیم انگلیسی لیدز یونایتد باز کرده است. دارکو کواچویچ، اسطوره فوتبال صربستان نیز زمانی در کنار براوو در لیگ یونان بازی می کرد اما در حال حاضر به نظر می رسد که رابطه میان این دو اصلا خوب نیست. 

حالا نشریه ایتالیایی گاتزتا ادعا کرده است که یازده نفر به اتهام استخدام آدمکش برای قتل مهاجم اسبق تیم ملی یوگسلاوی دستگیر شده اند که یکی از آنها براوو است. خوشبختانه شلیک گلوله به کواچویچ نخورده و او در حال حاضر سالم است اما به نظر می رسد که دلیل اصلی این شیلک، هشدار بوده است  چرا که آدمکش خیلی به دارکو نزدیک بوده است و به نظر می رسد که با وجود نزدیک بودن فاصله قصد کشتن او را نداشته و فقط می خواسته او را بترساند.

گفته می شود که کواچویچ اطلاعاتی در مورد پرونده تبانی در اسپانیا دارد و براوو که یکی از متهمان این پرونده است با این کار می خواسته به او هشدار بدهد که اطلاعاتی در اختیار پلیس قرار ندهد، در غیر این صورت تیر بعدی خطا نخواهد رفت و او کشته خواهد شد!