مانه، گزینه اصلی جانشینی نیمار در پاری سن ژرمن

مانه، گزینه اصلی جانشینی نیمار در پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- سران باشگاه پاری سن ژرمن به خوبی می دانند که بعید است بتوانند نیمار را برای مدتی طولانی در تیمشان حفظ کنند. از همین رو سران باشگاه پاریسی از همین حالا به دنبال اعمال تغییراتی در رختکن تیمشان هستند تابا جذب بازیکنان جدید بتوانند رختکنشان را بازسازی کنند.

به گزارش فوتبالی، یکی از گزینه های مدنظر مدیران باشگاه پاریسی، سادیو مانه است.

طبق گزارش منتشره در فرانس فوتبال، سران باشگاه پاریسی به دنبال آن هستند که در صورت جدایی نیمار از این تیم، سادیو مانه، مهاجم باشگاه لیورپول را به خدمت بگیرند. مانه که سابقه بازی در تیم متز را دارد، در سالهای اخیر و در طول دوران حضورش در لیورپول تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان دنیا شده و در رنکینگ اخیر توپ طلای سال 2019، در رده چهارم قرار گرفت.

از سوی دیگر بعید به نظر می رسد که سران لیورپول با پیشنهادی کمتر از 100 میلیون یورو برای فروش مانه سرمیز مذاکره بنشینند. البته سران باشگاه پاری سن ژرمن هم پول کافی برای خرید او را دارند؛ چرا که از فروش نیمار مبلغی در حدود 200 میلیون یورو عایدشان خواهد شد.

البته مدیران باشگاه پاری سن ژرمن نام گزینه های دیگری را هم مطرح کرده اند که در صورت ناکامی در جذب مانه، برای خرید این گزینه ها دست به کار شوند. بازیکنانی مثل یوسف آتال، ماتیا دی شیلیو، کالیدو کولیبالی و یا ادواردو کاماوینگا.

6363