تکل خشن ستاره کره ای و مصدومیت وحشتناک آندره گومز

تکل خشن ستاره کره ای و مصدومیت وحشتناک آندره گومز

پایگاه خبری فوتبالی- اگرچه تساوی دو تیم اورتون و تاتنهام در بازی امشب، باعث شد تا هردوتیم با خاطره ای تلخ زمین مسابقه را ترک کنند، اما در جریان این بازی اتفاقی رخ داد که طعم آن قطعا از طعم تساوی دراین مسابقه تلخ تر بود.

به گزارش فوتبالی، در جریان این بازی که از هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس برگزار می شد، هئونگ سون مین، بازیکن کره ای تاتنهام خطای خشنی را برروی آندره گومز بازیکن پرتغالی تیم حریف مرتکب شد که علاوه بر آنکه باعث شد تا خودش با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شود، بلکه مصدومیتی شدید را هم به بازیکن حریف هدیه داد.

در دقیقه 79 بازی بود که سون از پشت سربرروی گومز مرتکب خطای خشنی شد و آندره گومز هم با بدشانسی فراوان با سرژ اوئریه برخورد کرد و درپی این برخورد، اوریه هم نتوانست او را مهار کند و گومز به شکل بدی به زمین خورد وهمین اتفاق باعث شدتا پای راست او بشکند. بعد از این اتفاق، سون بیشتر از آنکه از کارت قرمزی که دریافت کرده ناراحت باشد، از اتفاقی که رخ داد و منجر به مصدومیت شدید آندره گومز شد، متاثر شده بود و خودش کاملا دریافت بود که خطایش باعث شده تا چه مصدومیت شدیدی گریبانگیر بازیکن حریف شود.

بعد ازاین برخورد شدید ، پزشکان گومز را از زمین بیرون بردند ولی بازیکنان هردوتیم به شدت تحت تاثیر مصدومیت شدید این ستاره پرتغالی قرار داشتند و از درد کشیدن او دلشان به درد آمده بود. 

هنوز شدت مصدومیت او مشخص نیست ولی شواهد و قراین حکایت از آن دارد که مارکو سیلوا، مربی اورتون برای مدت زمانی طولانی گومز را در اختیار نخواهد داشت. بعد از این اتفاق بود که اورتون توانست به گل مساوی مقابل تاتنهام 10 نفره برسد و توسان با بهره گیری از پاس لوکاس دینیه بازی را به تساوی کشاند.

6363