رسمی/ انتقال قرضی ستاره جوان بارسلونا به شالکه

رسمی/ انتقال قرضی ستاره جوان بارسلونا به شالکه

سایت رسمی فوتبالی- خوان میراندا،مدافع جوان باشگاه بارسلونا به صورت قرضی به باشگاه شالکه 04 آلمان منتقل شد. سران باشگاه شالکه روز جمعه این خبر را به صورت رسمی اعلام کردند.

به گزارش فوتبالی، میراندای 19 ساله فصل گذشته در رقابتهای جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا چند بازی برای تیم کاتالان برگزار کرد ولی با توجه به عملکرد خوب جوردی آلبا و خرید جونیور فیرپو در بازار تابستانی، بعید به نظر می رسید که در فصل جدید فرصت چندانی برای حضور درترکیب بارسا بیابد.

به همین خاطر حالا میراندای جوان با قراردادی قرضی و به مدت 2 فصل به شالکه منتقل شد و زیر نظر دیوید واگنر، سرمربی سابق هادرزفیلد کارش را دنبال خواهد کرد.

باشگاه شالکه باانتشار بیانیه ای در وب سایت رسمی اش ضمن اعلام این خبر نوشت:« باشگاه شالکه، خوان میراندا گونزالس را با قراردادی قرضی و به مدت دو سال (تا 30 ژوئن سال 2021 )از باشگاه بارسلونا به خدمت گرفت. این بازیکن 19 ساله پیراهن شماره 3 شالکه را به تن خواهد کرد.»

واگنر سرمربی شالکه هم در گفتگویی از جذب میراندا ابراز خوشنودی کرد. او تا پیش از این زیر ذره بین سران یوونتوس نیز قرار داشت. واگنر دراین باره گفت:« خوان یکی از مهارتهای فوتبال اسپانیا در پست مدافع چپ است. او با این سن و سال کم، کارهای حیرت آوری انجام داده است و یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی زیر 19 ساله های اسپانیاست و توانسته چندین بازی برای تیم اصلی بارسلونا برگزار کند. ما توانستیم او را به خدمت بگیریم و این اتفاق فوق العاده ای برای باشگاه شالکه است. ما به خوان فرصت خواهیم داد تا در آلمان جابیفتد و از او حمایت خواهیم کرد تا او هم بتواند به تیم ما کمک کند.»

میراندا فوتبال حرفه ای اش را درتیم جوانان بتیس آغاز کرد ودرسال 2014 به بارسلونا منتقل شد و پیراهن تیم جوانان بارسا را به تن کرد. او برای اولین بار در اکتبر 2018 در جام حذفی اسپانیا مقابل تیم کولتورال پیراهن تیم اصلی بارسا را پوشید و دو ماه بعددر لیگ قهرمانان اروپا مقابل تاتنهام بازی کرد و آن بازی 1-1 به پایان رسید.

او سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی اسپانیا در رده های مختلف سنی را دارد.

6363