ستاره نوجوان فرانسوی به منچستریونایتد پیوست

ستاره نوجوان فرانسوی به منچستریونایتد پیوست

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه ای تایید کرد که هانیبال مجبری، ستاره نوجوان موناکو، را به خدمت گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مجبری 16 ساله به دلیل عملکرد درخشان خود در لیگ جوانان اروپا برای موناکو شهرت بسیاری داشت. او برای تیم ملی زیر 16 سال فرانسه نیز به میدان رفته و در آینده به این دلیل که پدرش اهل کشور تونس است، می تواند برای این تیم نیز به میدان برود. حالا منچستریونایتد این بازیکن را با امضای قراردادی به ارزش 9 میلیون پوند ( 10.8 میلیون دلار ) به خدمت گرفته است. در بخشی از بیانیه منتشر شده برای جذب این بازیکن در سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد آمده: " یونایتد با موناکو برای جذب هانیبال مجبری با تاییدیه فیفا به توافق رسیده است. این هافبک 16 ساله تجربه حضور در لیگ جوانان اروپا را با این تیم دارد و برای تیم ملی فرانسه نیز در رده جوانان به میدان رفته است. "

پدر این بازیکن پیش از این به رسانه های فرانسوی اعلام کرده بود که روابط آنها با باشگاه موناکو به مشکل خورده و این بازیکن از ابتدای سال جاری میلادی به دنبال راهی برای جدایی از این تیم فرانسوی بوده است. یونایتد نیز از این فرصت استفاده کرد تا این ستاره نوجوان فرانسوی را برای تقویت آکادمی خود به خدمت بگیرد. 

1070