نقل و انتقالات انگلیس؛ دور شدن یونایتد از سه هافبک و جدایی بازیکنان جوان آرسنال و لیورپول

نقل و انتقالات انگلیس؛ دور شدن یونایتد از سه هافبک و جدایی بازیکنان جوان آرسنال و لیورپول

سایت رسمی فوتبالی - در فاصله کمتر از  30 ساعت تا پایان نقل و انتقالات در انگلیس آخرین شایعات در مورد نقل و انتقالات در فوتبال این کشور را مرور می کنیم:

* وکیل برونو فرناندز هافبک پرتغالی اسپورتینگ لیسبون در حال مذاکره با مدیران باشگاه پرتغالی است تا راه انتقال این بازیکن به تاتنهام را باز کند. تاتنهام می خواهد فرناندز را به عنوان جانشین کریستین اریکسن به خدمت بگیرد. این بازیکن مورد توجه منچستریونایتد هم قرار دارد.

*واتفورد در تلاش است تا دنی ولبک مهاجم سابق آرسنال را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. این مهاجم احتمالا فوتبالش را در واتفورد ادامه خواهد داد و به پنج سال حضورش در توپچی ها خاتمه می بخشد.

 * جرج جانستون، مدافع تیم زیر 21 سال لیورپول  برای انتقال به فاینورد برای قراردادی دو ساله به توافق رسید و این انتقال به زودی رسمی خواهد شد.

* ناتینگام فارست کار انتقال کارل جنکینسون مدافع جوان آرسنال را با مبلغی سه ساله نهایی کرد.

* ژان میشل اولاس، مدیر ورزشی لیون انتقال موسی دمبله بازیکن مورد نظر منچستریونایتد به اولدترافورد را غیرممکن دانست و گفت:" او این فصل با ما خواهد بود  و هیچ بازیکنی جدا نمی شود."

* اسکای اسپورت گزارش داد که منچستریونایتد از جذب کریستین اریکسن هافبک دانمارکی تاتنهام منصرف شده چرا که تصور می کند این بازیکن می خواهد ببه رئال مادرید برود و حضور در برنابئو را به اولدترافورد ترجیح می دهد.