زبیدی: از باشگاه فولاد ناراحت نیستم/ افکار مختلفی به لیگ ‌آمده و فوتبال ما حرفه‌‌ای‌تر می‌شود

زبیدی: از باشگاه فولاد ناراحت نیستم/ افکار مختلفی به لیگ ‌آمده و فوتبال ما حرفه‌‌ای‌تر می‌شود

وب سایت رسمی فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر گفت: حضور مربیان خارجی به پیشرفت فوتبال ما کمک می‌کند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، مهدی زبیدی، درمورد انتخاب گل‌گهر و حضور در این تیم برای بازی در فصل جدید مسابقات لیگ برتر گفت: به گل‌گهر آمدم چون تازه به لیگ برتر آمده، بچه‌های تیم انگیزه بالایی دارند و مربی خارجی خوبی روی نیمکت این تیم نشسته است. من قبلا با مربیان کروات کار کرده‌ام و کار آنها خوب بوده است و این موضوع یکی از دلایل انتخابم بود. خدا را شکر همه چیز خوب است، تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم، بدنسازی ما در حال اتمام است و چند بازی دوستانه هم انجام دادیم. شاید نتیجه این بازی‌ها راضی کننده نباشد اما در بازی‌های دوستانه نتایج زیاد مهم نیستند، در این بازی‌ها همه نقاط ضعف و قوتشان را پیدا می‌کنند و روی آنها کار می‌کنند تا برای مسابقات لیگ به شرایط خوبی برسند. 

زبیدی درخصوص جدایی از فولاد خوزستان گفت: هر مربی که می‌آید سلیقه خودش را دارد و بازیکنان خودش را می‌آورد، فوتبال حرفه‌ای است و هر مربی گزینه‌های خودش را انتخاب می‌کند. من اصلا از باشگاه فولاد ناراحت نیستم،‌ جواد نکونام را  خیلی دوست دارم. بازی او را قبلا دیده‌ام اما به عنوان مربی با او کار نکرده‌ام، او بازیکن خوبی بوده است و ان‌شاءالله در فولاد هم به عنوان سرمربی موفق باشد.

مهاجم گل‌گهر درخصوص شرایط این تیم برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر گفت:فعلا هیچ چیزی معلوم نیست، لیگ برتر ما بسیار سخت است و تیم‌های قوی دارد مانند سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور در آن حضور دارند. ما سعی می‌کنیم امسال نتیجه خوبی بگیریم، از قهرمانی یا گرفتن سهمیه صحبت نمی‌کنم اما  تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم و امتیازات خوبی جمع کنیم. 

زبیدی در پاسخ به این سوال که با توجه به اردوهای برگزار شده و بازی‌های انجام شده فکر می‌کند آیا در تیم گل‌گهر هماهنگی خوبی وجود دارد، گفت: همه بچه‌ها جوان هستند و تلاش می‌کنند خوب کار کنند،‌ آنها انگیزه بالایی دارند اما به هرحال هماهنگی زود بدست نمی‌آید و معمولا بین یک تا دو ماه به زمان نیاز دارد، خدا را شکر ما در حال هماهنگ شدن هستیم و تیم هم خوب کار می‌کند، تمریناتمان را همینطور ادامه می‌دهیم و تلاشمانم را بیشتر می‌کنیم تا بتوانیم آمادگی خوبی برای بازی‌های لیگ برتر به دست بیاوریم. 

زبیدی درمورد تاخیر در شروع مسابقات لیگ برتر، گفت: در این مورد نمی‌خواهم صحبت کنم،‌ وضعیت سختی وجود دارد، ممکن است چیزی بگوییم که عده‌ای ناراحت شوند، بنابراین بهتر است چیزی نگویم!

وی در مورد حضور مربیان زیاد خارجی در لیگ امسال و اینکه آیا حضور آن‌ها به پیشرفت فوتبال ما کمک می‌کند، گفت: بله، صددرصد. این‌ها می‌توانند به فوتبال ما کمک کنند. افکار مختلفی به لیگ ‌آمده و به همین دلیل فوتبال ما حرفه‌‌ای‌تر می‌شود و سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد. با این شرایط امیدوارم امسال لیگ خوبی داشته باشیم. 

مهاجم گل‌گهر درمورد اینکه چه جایگاهی را برای این تیم در پایان فصل تصور می‌کند گفت: من بازیکن گل‌گهر هستم و دوست دارم نتایج خوبی بگیریم و حتی به صدر جدول برسیم ولی باید تلاش کنیم که این را بدست بیاوریم، نمی‌توانم بگویم به چه رتبه‌ای دست پیدا می‌کنیم اما دوست دارم که در بالای جدول قرار بگیریم.

زبیدی در مورد اینکه آیا امسال برای تیمش به خوبی گلزنی خواهد کرد گفت:‌ نمی‌توانم قولی بدهم چون همه چیز دست خدا است،‌ شاید بازیکن مصدوم شود یا به هر دلیلی نتواند بازی کند یا کادر فنی او را در ترکیب اصلی قرار ندهد، هیچ چیزی معلوم نیست فقط تلاش می‌کنم که بهترین بازی‌هایم را برای گل‌گهر انجام دهم. 

4344