جروبحث عجیب مربیان درسوپرکاپ هلند: چطوری کچل؟

جروبحث عجیب مربیان درسوپرکاپ هلند: چطوری کچل؟

سایت رسمی فوتبالی- دیدار سوپرکاپ هلند و مصاف آژاکس آمستردام و پی.اس.وی آیندهوون حاشیه های جالب توجهی را به همراه داشت. گویا در پایان نیمه اول این بازی، جروبحث کوچکی میان سرمربیان دوتیم درگرفته و سرمربی آژاکس درپایان بازی دراین باره صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاگ سرمربی هلندی آژاکس در پایان این بازی که با برد 0-2 و قهرمانی آژاکس مقابل آیندهوون در ورزشگاه یوهان کرویف آرنا به پایان رسید، به خبرنگاران گفت که در بین دو نیمه بازی با مارک فان بومل، سرمربی تیم حریف درگیری لفظی کوچکی داشته.

طبق گفته تن هاگ، در بین دو نیمه و زمانی که به سمت رختکن می رفته، فن بومل با لحنی نه چندان دوستانه او را "کچل" خطاب کرده:« من هم به فن بومن گفتم: "مو فرفری" و همین شد که با هم آشتی کردیم و راضی و خوشحالیم.»

تن هاگ، اهمیت چندانی به این جروبحث نداد و دراین رابطه گفت:« من این عبارت را در پاسخ به آنچه فن بومل به من گفت، بیان کردم. واقعا نفهمیدم که چه شده. به نظرم رسید که او می خواهد مرا سرزنش کند ولی من از این بابت ناراحت نشدم. ما برای فتح جام قدم به این بازی گذاشته بودیم و در نهایت جام را مال خود کردیم. از عملکرد تیمم دراین بازی رضایت کامل داشتم.»

بازی سوپرکاپ هلند با برد 0-2 آژاکس مقابل آیندهوون به پایان رسید و کسپر دلبرگ و دالی بلیند گلهای آژاکس دراین بازی را به ثمر رساندند تا این تیم برای اولین بار از سال 2013 به بعد فاتح سوپرجام هلند شود.

6363