رسمی/ سیتی و بازگرداندن آنجلینو از آیندهوون

رسمی/ سیتی و بازگرداندن آنجلینو از آیندهوون

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه منچسترسیتی اعلام کرده که آنجلینو، ستاره 22 ساله باشگاه پی.اس.وی آیندهوون به این تیم منتقل شده است. آنجلینو در سال 2012 به سیتی پیوسته بود ولی یک سال قبل آنها او را به آیندهوون فروختند.

به گزارش فوتبالی، حالا سران سیتی خبر بازگشت آنجلینو به رختکن تیمشان را اعلام کرده اند. او در سال 2018 از سیتی به هلند نقل مکان کرده بود ولی حالا مدیران باشگاه سیتی با توجه به بندی که در قرارداد او درج شده بود، مجددا آنجلینو را به تیمشان بازگردادند.

این انتقال با رقم 12 میلیونی ورو انجام شده؛ هرچند که منابع نزدیک به باشگاه سیتی اعلام کرده اند که این بازیکن جوان رابه قیمت 6 میلیون یورو به خدمت گرفته اند. او سال گذشته با قراردادی 5 میلیون یورویی به آیندهوون منتقل شده بود.

 آنجلینوی 22 ساله قراردادی 4 ساله را با سیتی به امضا رساند و در صحبتهایی درمورد بازگشتش به جمع شاگردان گواردیولا گفت:« واقعا خوشحالم که مجددا به سیتی بازگشته ام و می توانم دوباره زیر نظر گواردیولا فوتبالی فوق العاده را بیاموزم. در زمان حضورم در هلند بازیهای سیتی را تماشا می کردم و برایم افتخار بزرگی بود. عملکرد سیتی در دو فصل اخیر حیرت آور بود و من هیجان زده ام که به این تیم بازگشته ام و می توانم به تیم در مسیر رسیدن به موفقیتهای بیشتر کمک کنم. من فکر می کنم می توانم زیرنظر گواردیولا پیشرفت چشمگیری داشته باشم و اطمینان دارم که باشگاه در سالهای آتی قوی تر هم خواهد شد.»

آنجلینو در سال 2012 و زمانی 15 سال سن داشت به سیتی پیوست و پس از آن به صورت قرضی به تیمهای نیویورک سیتی، خیرونا، مایورکا و بردا منتقل شد و نهایتا به آیندهوون فروخته شد. او اولین بازی اش برای سیتی را در ژانویه سال 2016 و زمانی که مانوئل پلگرینی سرمربی سیتی بود، در جام حذفی مقابل استون ویلا انجام داد و 9 دقیقه در آن بازی به میدان رفت و بعد از آن هم 30 دقیقه در یکی از بازیهای مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و 58 دقیقه هم در یکی از بازیهای جام خیریه در فصل 17-2016 پیراهن سیتی را به تن کرد و سپس به خیرونا قرض داده شد.

آنجلینو فصل گذشته در 43 بازی برای آیندهوون بازی کرد ودر لیگ هلند یک گل زد و 12 پاس گل داد.

6363