شعار نوشتن روی خودروی نامزد کاریوس به خاطر اشتباهاتش در بشیکتاش

شعار نوشتن روی خودروی نامزد کاریوس به خاطر اشتباهاتش در بشیکتاش

سایت رسمی فوتبالی - زندگی لوریس کاریوس دروازه بان آلمانی از فینال جام جهانی مقابل لیورپول به بعد  رنگ آرامش به خود ندیده است. در آن شب دروازه بان المانی با اشتباهاتش روی گلهای بنزما و بیل، مقصر اصلی شکست تیم یورگن کلوپ بود. نکته ای که باعث شد تا سرخ ها به سراغ خرید آلیسون بکر بروند و او را کنار بگذارند.

به گزارش فوتبالی، کاریوس برای دو فصل به صورت قرضی به بشیکتاش ملحق شد اما اوضاعش در تیم ترکیه ای هم خوب نیست. شنول گونش سرمربی بشیکتاش چند هفته پیش در موردش گفته بود:"حقیقتا حس نمی کنم که بخشی از تیم باشد. نتوانستیم مشکلش را حل کنیم و مسلما بخشی از تصویر را می پذیریم. او استعداد دارد اما نمی تواند اثرگذار باشد و این یک مشکل است. اگر دروازه بان دوم ما یعنی تونگا آماده باشد ترجیح می دهیم از او استفاده کنیم."

کاریوس نتوانسته عملکرد جالبی در لیگ ترکیه داشته باشد و تقریبا هر بار که بازی می کند با صدای سوت هواداران بشیکتاش مواجه می شود. گروهی از هواداران اما پا را فراتر گذاشتند و روی خودروی همسر وی شعار نوشتند. این گروه از هواداران کلمه "بازنده" را روی خودروی گرانقیمت سوفیا تومالا، نامزد 29 ساله کاریوس نوشته اند. 

دروازه بان آلمانی البته جدا از عملکرد ضعیفش در این فصل، بشیکتاش را به علت دریافت نکردن حقوقش به شکایت تهدید کرده است، نکته ای که باعث شده تا محبوبیتش در میان هواداران بشیکتاش به کمترین حد ممکن برسد. به هر صورت باید دید که فصل بعد این گلر در تیم ترکیه ای می ماند یا نه.

پپ