یونایتد، مشتری جدید سیلسن

یونایتد، مشتری جدید سیلسن

سایت رسمی فوتبالی – طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی رکورد، شیاطین سرخ به دنبال جذب دروازه بان بارسلونا هستند تا او را جایگزین داوید دخئا در تیمشان کنند.

به گزارش فوتبالی، شواهد و قراین حکایت از آن دارد که  داوید دخئا تصمیمش را برای جدایی از یونایتد گرفته؛ چرا که مدیران یونایتد حاضر نیستند که درخواستهای مالی او را برآورده کنند.

این روزها یاسپر سیلسن مشتریان فراوانی دارد؛ بعد از آنکه دروازه بان هلندی بارسا اعلام کرد که در پایان فصل قصد ترک این تیم را دارد ، تیمهای مختلفی برای جذب او وارد عمل شده اند. در ابتدا پورتو به سراغش آمد و بعد بنفیکا که حتی با سیلسن به توافقاتی نیز دست یافته. روز گذشته خبراز ابراز تمایل والنسیا برای جذب او منتشر شده و روز جمعه اخبار جدیدی از انگلیس می رسد.

طبق گزارش منتشره در دیلی رکورد، سیلسن یکی از بازیکنان منتخب مدیران یونایتد برای خرید دربازار تابستانی است تا او را جایگزین داوید دخئا کنند.


آینده دخئا در رختکن شیاطین سرخ با اماو اگرهایی روبروست؛چرا که درخواستهای او برای تمدید قراردادش با موافقت سران یونایتد همراه نشد. دخئا به مدیران باشگاه اعلام کرده بود که دستمزدی مشابه با الکسیس سانچس ،بازیکنی که بیشترین حقوق را در یونایتد دریافت می کند می خواهد و سران این باشگاه انگلیسی حاضربه پرداخت چنین مبلغی نیستند. ناکامی یونایتد درکسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا هم باعث شده تا او بیش ازپیش به فکر ترک این تیم بیفتد.

قرارداد فعلی دخئا با یونایتد تا تابستان 202 اعتبار دارد و او از ماه ژانویه می تواند به عنوان بازیکن آزاد و مجانی این تیم را ترک کند. از همین رو سران یونایتد مشتاقانه آماده اند تا او را در بازار تابستانی به فروش برسانند. دراین میان تیمهای یوونتوس، پاری سن ژرمن و رئال مادرید آماده خرید دخئا هستند و مدیران یونایتد قصددارندتا او را به بهترین مشتری فروخته و از فروش دروازه بان اسپانیایی شان درآمدزایی کنند. 

از آنجا که آنها می توانند یاسپر سیلسن را به قیمتی بین 25 تا 30 میلیون یورو به خدمت بگیرند، مدیران یونایتد از این دو معامله سود خوبی به جیب خواهند زد.

6363