سرجیو:نیمه دوم، استقلال بهتر از ما بود

سرجیو:نیمه دوم، استقلال بهتر از ما بود

وبسایت رسمی فوتبالی - سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:در نیمه دوم خوب از درواه تیممان محافظت کردیم و باید بپذیریم استقلال در نیمه دوم بهتر از نفت بازی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، پائولو سرجیو در نشست خبری بعد از بازی نفت آبادان و استقلال اظهار داشت:بازی خوب و پایاپایی بود، ما در نیمه اول بازی خوبی کردیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی خلق کنیم. در نیمه دوم خوب از درواه تیممان محافظت کردیم و باید بپذیریم استقلال در نیمه دوم بهتر از نفت بازی کرد.

وی افزود: نیمه اول را بسیار خوب به پایان رساندیم. در نیمه دوم هم خیلی خوب از دروازه حفاظت کردیم. در نیمه اول بهتر بودیم اما در نیمه دوم استقلال خطرناک‌تر ظاهر شد. باید بپذیریم که تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی در خصوص تساوی‌های زیاد تیم صنعت نفت در این فصل لیگ برتر گفت: همه در جریان هستند که امسال تیم را کاملاً از نو ساختیم. بسیاری از بازیکنان سال گذشته از ما جدا شدند. مشکل دلاری در خصوص جذب بازیکنان جدید داشتیم.کرار، اکبر ایمانی و برزای را در نیم فصل‌ از دست دادیم. روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری کردیم. آنها در ابتدای فصل آماده نبودند، اما در بازی‌های آخر نتیجه آن را دیدیم.گاهی اشتباهاتی می‌کنید و بازی با نتیجه تساوی تمام می‌شود.

سرجیو در ادامه افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: در تمام ۱۵ مسابقه‌ای که مساوی شد خوب جنگیدیم و برای یک امتیاز به میدان نرفتیم. زمانی که مساوی‌ها زیاد شد، خیلی از هواداران ناراحت شدند، اما باید تشکر کنم از مدیرعاملمان که صبر کردند و از ما حمایت کردند. آنچه که باید اعلام کنم این است که اگر تیم کنونی ما نابود نشود، فصل آینده فصل خوبی برای صنعت نفت خواهد بود.

 1984