کیلور ناواس در جستجوی تیمی تازه در لیگ انگلیس

کیلور ناواس در جستجوی تیمی تازه در لیگ انگلیس

سایت رسمی فوتبالی- کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید از اواخر سال 2018 مدیربرنامه هایش را تغییر داد تا مدیربرنامه های جدیدش برای او تیم تازه ای پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، در اواخر سال 2018 میلادی، کیلور ناواس، ژرژ مندس مدیربرنامه های شاخص دنیای فوتبال که ایجنت کریستیانو رونالدو، خامس رودریگس ومورینیو است را به خدمت گرفت. بعد از آنکه ناواس جایگاهش درترکیب اصلی تیم را در اختیار کورتوا می بیند، حس می کند که مادریدی ها عادلانه با او رفتار نکرده اند.چرا که در سه قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا درسالهای اخیر، او دروازه بان تیم مادریدی بوده و به همین خاطر تصمیمش را برای ترک رئال گرفته و به دنبال جدایی از این تیم است.


حالا ژرژ مندس مدیربرنامه های ناواس است و مسئولیتش این است که پیشنهادات دریافتی را به ناواس منتقل کند. مدیران رئال هم با این ماجرا مشکلی ندارند و می دانند که مدیریت حضور دو دروازه بان تراز اول در تیم کار خیلی سختی است و بعید است بتوان هردوی این دروازه بانان را همزمان و برای مدتی طولانی درتیم داشت.

اولویت اول کیلور ناواس، رفتن به لیگ برتر انگلیس است. در تابستان سال 2015 او پیشنهاد هیجان انگیزی از منچستریونایتد داشت و درهمان زمان رئالی ها به دنبال دخئا بودند؛ این انتقال در ثانیه های پایانی بازار نقل و انتقالات به خاطر خرابی و دیرارسال شدن فکس انجام نشد وکیلور ناواس در مادرید ماند. 

اما حالا و درشرایطی که صحبتها درمورد احتمال انتقال داوید دخئا به پاری سن ژرمن زیاد است، این احتمال وجود دارد که در فصل آینده کیلور ناواس را درون دروازه شیاطین سرخ ببینیم.

6363