محرومیت سه جلسه ای امباپه؛ کفش طلا را مال مسی بدانید

محرومیت سه جلسه ای امباپه؛ کفش طلا را مال مسی بدانید

سایت رسمی فوتبالی- در دقایق پایانی دیدار دو تیم پاری سن ژرمن و رن در فینال جام حذفی فرانسه بود که کیلیان امباپه با خطای خشنی برروی دامین دا سیلوا، بازیکن حریف، با کارت قرمز داور روبرو شد.

به گزارش فوتبالی، او خشمگین و عصبانی زمین چمن را ترک کرد و حالا مشخص شده که امباپه برای سه جلسه از همراهی تیمش محروم شده است. او باید این سه جلسه محرومیتش را در بازیهای تیمش در لیگ یک پشت سربگذارد و بدین ترتیب عملا از کورس رقابت با لیونل مسی برای کسب کفش طلا خارج خواهد شد.

این درحالی است که امباپه هفته گذشته یک جلسه از این محرومیت را پشت سرگذاشته و به همین خاطر می تواند قبل از اتمام رقابتهای این فصل در لیگ یک برای تیمش به میدان برود.

از سوی دیگر لیونل مسی 3 بازی دیگر تا پایان رقابتهای این فصل لالیگا پیش رو خواهد داشت ولی احتمال می رود که با توجه به حساسیت بازی تیم کاتالان با لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در برخی از این بازیها و یا دست کم در برخی دقایق از این مسابقات به او استراحت داده شود.


درحال حاضر لیونل مسی با زدن 34 گل صدرنشین رنکینگ کفش طلاست و کیلیان امباپه با زدن 30 گل در جایگاه دوم است. نفر سوم دراین لیست فابیو کوالیارلای 23 گله است. با درنظر داشتن محرومیتی که برای کیلیان امباپه درنظر گرفته شده، بعید است که او بتواند به لیونل مسی برسد و درنتیجه به احتمال قریب به یقین کفش طلای این فصل از آن لیونل مسی خواهد شد.

فدراسیون فوتبال فرانسه درعین حال پرونده ای را برای نیمار به خاطر درگیری اش با یک هوادار در پایان دیدار فینال جام حذفی فرانسه باز کرده است و احتمال داردکه او تا 8 جلسه از همراهی تیمش محروم شود.

6363