فرصت طلایی رئال برای خرید نیمار وامباپه درسال 2020

فرصت طلایی رئال برای خرید نیمار وامباپه درسال 2020

سایت رسمی فوتبالی- از جمله رویاهای بزرگ رئالی ها در سالهای اخیر می توان به خرید نیمار و کیلیان امباپه اشاره کرد. حالا اینطور به نظر می رسد که با توجه به شرایط موجود، آنها شانس زیادی دارند تا درسال 2020 به رویایشان برسند.

به گزارش فوتبالی وطبق گزارش منتشره در لوپاریزین، مالکان قطری باشگاه پاری سن ژرمن، احتمالا درسال 2020 این باشگاه را ترک خواهند کرد ودر آن زمان فرصت ایده آلی برای رئالی ها فراهم خواهد شد تا دو مهره ارزشمند و کلیدی تیم پاریسی را به خدمت بگیرند.

درحال حاضر دولت قطر حامی مالی باشگاه پاری سن ژرمن است و به دلیل ثروت نجومی باشگاه، سران پی.اس.جی نیازی نمی بینند که ستاره هایشان را بفروشند تا به درآمد برسند و همین باعث شده تا رئالی ها حتی با پیشنهادات حیرت آور هم موفق به خرید این ستاره ها نشوند.


اما طبق گزارشی که در روزنامه لوپاریزین منتشر شده، درسال 2020 احتمالا سرنوشت باشگاه پاریسی دگرگون خواهد شد؛ در آن سال و به دلیل نارضایتی امیر قطر و انتقادات او از اوضاع باشگاه، دولت قطر دست از حمایت از باشگاه پاریسی خواهد کشید و درنتیجه امکان جدایی این بازیکنان افزایش خواهد یافت.

اینطور به نظر می رسد که مالکان متمول پاری سن ژرمن قصد دارندتا سرمایه هایشان را به لیگ ایتالیا یا انگلیس برده و پروژه جدیدی را استارت بزنند. بدین ترتیب مدیران پی.اس.جی مجبور خواهند بود تا برای رعایت قوانین فیرپلی مالی یوفا تعدادی از ستاره هایشان را به فروش برسانند. درآن موقع است که رئالی ها می توانند برای محقق کردن آرزوهایشان دست به کار شوند.

6363