توخل: سناریوی ایده ال، زدن گل اول برابر یونایتد است

توخل: سناریوی ایده ال، زدن گل اول برابر یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 0-2 در بازی رفت شانس تیم توماس توخل را برای صعود تا حد زیادی افزایش داده اما وی مدعی شد آنها باید آن پیروزی را فراموش کنند.

بازی برابر یونایتد: "برای ما به ثمر رساندن گل اول یک سناریو ایده آل است. ما می خواهیم کیفیت و آرامش خود را در عین تهاجمی بودن به عنوان یک تیم نشان دهیم. همه بازیکنان پاری سن ژرمن توانایی های خود را نشان داده اند و ما نسبت به خودمان مطمئن هستیم اما اعتماد به نفس بیش از حد نداریم.

باید بدون ترس بازی کنیم و آنچه را که به آن ایمان داریم ارائه دهیم. همیشه این امکان وجود دارد که تیمی مانند منچستر یونایتد بتواند گل اول را به ثمر برساند و ما برای این اتفاق هم آمادگی داریم اما ما می توانیم زننده گل اول باشیم. ما به بازیکنان تیم خود اعتماد داریم و برای هر سناریویی آماده هستیم، از نظر من این کلید بازی فردا است."

پیروزی دور رفت: "ما باید بازی رفت را فراموش کنیم. آن شب عملکرد تیم بسیار خوب بود و امکان تکرار آن نمایش وجود دارد. اکنون چالش ما این است که آن نتیجه را فراموش کنیم و دوباره بر عملکرد خودمان متمرکز شویم. برای پیروزی به میدان می رویم و شما باید همه توانایی هایتان را نشان داده و بهترین عملکرد خود را ارائه دهید تا نتیجه حاصل شود."

دروازه بان اصلی: "هم من و هم دو سنگربان ما می دانند کدام یک قرار است در بازی فردا شب به میدان بروند اما قرار نیست چیزی به شما بگویم."

شرایط کاوانی: "او در هر دو جلسه تمرین گذشته کنار ما حضور داشت. ما تصمیم خواهیم گرفت که آیا کاوانی بازی فردا بازی خواهد کرد یا خیر اما او در تمامی بخش های تمرینات حاضر بود."