چشمی: اخطارم درست بود و قول دادم تکرار نشود!

چشمی: اخطارم درست بود و قول دادم تکرار نشود!

وب سایت رسمی فوتبالی- روزبه چشمی، مدافع تیم فوتبال استقلال گفت که شرایط اردویی این تیم نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است.

روزبه چشمی پس از پیروزی 3 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی حساسی بود و سه امتیاز این مسابقه برای ما خیلی مهم بود. خدا را شکر که با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران، این سه امتیاز را گرفتیم. در مجموع بازی خوبی بود و موقعیت‌های خوبی روی دروازه ذوب‌آهن ایجاد کردیم. موقعیتی هم به حریف ندادیم.

وی درباره مصاحبه هفته گذشته خود درباره شرایط بد تیم استقلال و اینکه مشکلات باشگاه پس از این اظهارات حل شد، گفت: اگر انتقادی مطرح می‌شود، برای موفقیت استقلال است. من بابت اتفاقات این چند روز تشکر می‌کنم. حواله یکسری از بازیکنان پاس شده است و من و یکی دو بازیکن دیگر مانده‌ایم که مدیران قول دادند در این یکی دو روز کارمان انجام شود. زمین تمرین و شرایط هتل و اردوی تیم خیلی بهتر شده است.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره دریافت کارت زرد مقابل ذوب‌آهن و محرومیتش از دیدار با فولاد خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر تصریح کرد: یک لحظه از کوره در رفتم، اشتباه کردم و قول دادم که این اشتباه تکرار نشود. به خاطر این اخطار در رختکن از سایر بازیکنان عذرخواهی کردم. فکر می‌کنم این کارت درست بود.

«استقلال اینقدر مهره دارد که اگر یکی دو بازیکن هم در بازی اهواز نباشد، به مشکل نخوریم.»، چشمی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: فغانی خوب سوت زد. او جزو داورانی است که نمی‌شود از عملکردش انتقاد کرد. او در کلاس جهانی قضاوت می‌کند. امیدوارم در اهواز هم سه امتیاز بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد، اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را برای این مهم به کار می‌گیریم. در نیم‌فصل اول نتایج بدی گرفتیم که باعث شد با تیم‌های بالای جدول فاصله بگیریم. در نیم‌فصل دوم تلاش می‌کنیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوب داشته باشیم، چون استقلال همیشه مدعی بوده است. تلاش می‌کنیم در آسیا و لیگ برتر مدعی باشیم.

2526