جنجال تازه ایکاردی: بازی نکردن به خاطر مصدومیت برخلاف تائید سلامت او توسط پزشکان

جنجال تازه ایکاردی: بازی نکردن به خاطر مصدومیت برخلاف تائید سلامت او توسط پزشکان

سایت رسمی فوتبالی- لوچانو اسپالتی سرمربی اینتر میلان در کنفرانسی خبری، پیغامی جدی برای مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی تیمش داشت. در هفته های اخیر ایکاردی جنجالهای فراوانی را به راه انداخته بود ولی حالا اسپالتی در کنفرانس خبری اش به تمجید از ایکاردی پرداخت و اعلام کرد که جای او درترکیب تیم حسابی خالی است و درعین حال به ایکاردی توصیه کرد تا استراتژی اش را در ارتباط با باشگاه نرآتزوری تغییر دهد.

اسپالتی درمورد پاسخ به سوالی در مورد شرایط ایکاردی گفت:« این مشکلات با چت کردن و لایک کردن حل نمی شوند؛ بلکه با گفتگو و اتحاد حل می شوند. در تماس در دنیای حقیقی.»

این درحالی است که این روزها ایکاردی از زمین چمن به دور است و امروز تستهای پزشکی را پشت سرگذاشت تا شدت مصدومیتش مشخص شود. روی صحبت اسپالتی با ایکاردی و همسر و مدیربرنامه هایش واندا نارا بود که این روزها در شبکه های اجتماعی حسابی فعال است و اشاره اسپالتی به لایکی بود که همسر ایکاردی زیر پست یکی از منتقدان این سرمربی ایتالیایی گذاشته بود، 

دراین میان مدیران باشگاه اینتر حسابی از رفتارهای ایکاردی و همسرش خسته شده اند و می دانند که مسیر برای تمدید قرارداد ایکاردی حسابی سخت و پیچیده شده است.

در روزهای اخیر ایکاردی اعلام کرده بود که دچار مصدومیت شده و به همین خاطر در بازی اخیر اینتر مقابل راپید وین و سمپدوریا حضور نیافت. آن هم دقیقا در روزهایی که او و زندگی حرفه ای اش غرق در حاشیه هستند. حالا کادرپزشکی باشگاه اینترمیلان بیانیه ای را منتشر کرده که بعد از انجام تست رزونانس مغناطیسی روی زانوی این بازیکن آرژانتینی انشتار یافته و همین بیانیه می تواند جنجال جدیدی را در رابطه با ایکاردی ایجاد کند.

سرویس پزشکی این باشگاه ایتالیایی در این بیانیه به این نکته اشاره کرده اند که نتایج تستهای اخیر از روی زانوی ایکاردی، تفاوت زیادی با نتایج تست های او درابتدای فصل ورزشی اخیر نداشته است و این بدان معناست که برخلاف ادعای ایکاردی مبنی بر مصدومیتش ،او  شرایطی آرمانی برای حضور در زمین چمن دارد.

صحبت در مورد مصدومیت ایکاردی دقیقا زمانی آغاز شد که سران باشگاه تصمیم گرفتند تا به خاطر صحبتهای پی درپی و جنجالی همسر ایکاردی، بازوبند کاپیتانی تیم را از او بگیرند.

6363