سوتی عجیب سامپائولی در اولین کنفرانس خبری اش بعنوان سرمربی سانتوس

سوتی عجیب سامپائولی در اولین کنفرانس خبری اش بعنوان سرمربی سانتوس

سایت رسمی فوتبالی- خورخه سامپائولی ، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین، اخیرا هدایت باشگاه سانتوس برزیل را در دست گرفته و انتصاب او به این سمت، گرد وخاک زیادی به پا کرده است.از زمان اعلام نام او به عنوان سرمربی سانتوس، خیلی ها با ابراز نارضایتی از این انتخاب، اعلام کردند که این سرمربی آرژانتینی شناخت زیادی از این باشگاه برزیلی ندارد.

سامپائولی در اولین کنفرانس خبری اش بعداز یک دیدار دوستانه مقابل کورینتیانس که اولین گفتگوی او با خبرنگاران بعداز مراسم معارفه اش دراین باشگاه بود، گاف عجیبی داد تا کار را برای منتقدانش ساده تر کند. او در صحبتهایی گفت:« وقتی به سانتوس آمدم، می دانستم که به تیمی با تاریخچه ای بزرگ آمده ام وهمین به من انگیزه زیادی داد تا به این تیم بپیوندم. باید در حد و اندازه های تیم در دوران پله، نیمار و رونالدینیو باشیم.»

اما سوتی و گاف بزرگ این سرمربی آرژانتینی اینجا بود که اگرچه پله و نیمار سابقه بازی برای این باشگاه برزیلی را دارند ولی رونالدینیو هرگز در طول عمر فوتبالی اش پیراهن باشگاه سانتوس را به تن نکرده است. رونالدینیو که یکی از بزرگترین بازیکنان دهه های اخیر فوتبال برزیل بوده، فوتبالش را در گرمیوی برزیل آغاز کرد و سپس به اروپا نقل مکان نمود ودرآنجا تبدیل به یکی از بزرگان دنیای فوتبال شد.

رونالدینیو بعداز بازگشت به آمریکای لاتین، پیراهن فلامنگو را به تن کرد و بعد از آن برای اتلتیکو مینیه رو به میدان رفت وپس از آن هم پیراهن فلومینزه را پوشید ولی هرگز برای سانتوس بازی نکرد.

سامپائولی در بخش دیگری از صحبتهایش درمورد شرایط سانتوس گفت:« ما پس از صحبت با مدیر باشگاه به اینجا آمدیم و او حالا درصدد آن است که خواسته های ما را برآورده کند و امیدواریم که به زودی بتوانیم با محقق شدن این خواسته ها، بتوانیم با تیمهایی که شکل گرفته اند به رقابت بپردازیم.»

6363