توصیه دی بوئر به سیلسن: از بارسلونا جدا شو!

توصیه دی بوئر به سیلسن: از بارسلونا جدا شو!

سایت رسمی فوتبالی- رونالد دی بوئر، بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی هلند نظرش را در مورد شرایط فعلی یاسپر سیلسن، دروازه بان هلندی تیم کاتالان مطرح کرده و توصیه هایی برای این دروازه بان توانا داشته. 

رونالد دی بوئر در این رابطه گفته:« من دوست دارم که سیلسن بیشتر بازی کند. مشکل اینجاست که او دروازه بان بزرگ دیگری را جلوتر از خودش می بیند. او باید دست کم هر سال 25 تا 30 بازی برگزار کند. به نظر من سیلسن باید به تیم دیگری برود. چون از نظر من سیلسن جزو 10 دروازه بان برتر دنیاست. خود او تصمیم گرفت تا در بارسلونا بماند و نیمکت نشین باشد. ولی الان فرصتهایی برای جدایی پیش روی اوست و او باید به این پیشنهادات فکر کند. البته تصمیم نهایی با خود اوست.»

 دی بوئر یکی از سفرای جام جهانی 2022 قطر است و اخیرا در مراسم افتتاحیه استادیوم لوسائیل که بازی افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی در آن برگزار خواهد شد، حضور یافت. دی بوئر دربازدید از استادیومهای قطر گفت:« همه این استادیومها فوق العاده هستند. لوسائیل هم همینطور. جام جهانی در فصل پائیز برگزار خواهد شد و مشکلی از بابت گرمای هوا وجود نخواهد داشت. دمای هوا در پائیز قطر بین 18 تا 25 درجه سانتی گراد است.»

6363