مصدومیت لحظه آخری اسمالینگ در تمرینات وارم آپ؛ بیلی جانشین اسمالینگ

مصدومیت لحظه آخری اسمالینگ در تمرینات وارم آپ؛ بیلی جانشین اسمالینگ

سایت رسمی فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در نظر داشت تا کریس اسمالینگ را در ترکیب اصلی تیمش در مصاف با لیورپول به میدان بفرست. اما اسمالینگ در تمرینات وارم آپ یونایتد مصدوم شد و از همین رو اریک بیلی به جای او درترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار گرفت.

اسمالینگ، مدافع انگلیسی یونایتد که اخیرا قراردادش را با شیاطین سرخ تمدید کرده بود، حالا به دلیل مصدومیت بازی را از خارج از زمین دنبال خواهد کرد. مورینیو در مقایسه با بازی اخیر تیمش مقابل والنسیا، 10 تغییر در ترکیب تیمش اعمال کرده و لوکاکو تنها بازیکنی است که پس از حضور درترکیب اصلی یونایتد مقابل والنسیا، در بازی با لیورپول هم درترکیب اصلی قرار دارد. اریک بیلی هم به عنوان جانشین اسمالینگ که دقایقی قبل از آغاز بازی مصدوم شد، در ترکیب قرار گرفته است.


درآستانه این بازی مورینیو در گفتگو با خبرنگاران گفته بود:« من تصمیمات زیادی درمورد 11 بازیکن اصلی تیمم گرفته ام و عده ای را روی نیمکت ذخیره ها قرار دادم. سعی کردم بهترین ترکیب ممکن را انتخاب کنم.»

بعد از باخت 1-2 یونایتد مقابل والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا، مورینیو و شاگردانش به کسب یک نتیجه مطلوب در بازی با لیورپول نیاز دارند تا بتوانند کمی از هجمه انتقادات بکاهند.

6363