مورینیو: هتلمان را عوض کردیم تا درترافیک نمانیم؛ اما اگر ترافیک باشد، بازهم پیاده می روم

مورینیو: هتلمان را عوض کردیم تا درترافیک نمانیم؛ اما اگر ترافیک باشد، بازهم پیاده می روم

سایت رسمی فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد شخصیت طنزپردازی دارد و این بار تاخیر کاروان یونایتد در رسیدن به استادیومهای ورزشی به خاطر ترافیک را سوژه کرده تا صحبتهای جذابی را مطرح کند. او در صحبتهایی عنوان کرده که اگر چه تیمش در هتلی در فاصله چند متری اولدترافورد مستقر شده تا به موقع بتوانند در ورزشگاه حضور بیابند، اما اگر ترافیک سنگینی در خیابانها باشد، باز هم پیاده به ورزشگاه خواهد رفت.

در طول این فصل کاروان یونایتد بارها درترافیک سنگین خیابانها گرفتار شده. اولین بار آنها برای بازی شان در لیگ قهرمانان اروپا مقابل والنسیا دیر به ورزشگاه رسیدند و همین باعث شد تا مسئولان یوفا 15هزار یورو باشگاه انگلیسی را جریمه کنند.

دفعه بعد و برای بازی یونایتد مقابل یوونتوس بود که ژوزه مورینیو تصمیم گرفت تا این بار به جای معطل نشستن در اتوبوس، پیاده خودش را به اولدترافورد برساند.

حالا سه شنبه شب یونایتدی ها باید در منچستر مقابل یانگ بویز به میدان بروند و مسئولان یونایتد، بار دیگر هتل محل استقرار شاگردان مورینیو را عوض کرده اند. حالا آقای خاص امیدوار است که این بار دوباره کاروان تیمش درترافیک نماند و به موقع به استادیوم برسند.

مورینیو در کنفرانس خبری اش گفته:« ما تصمیم گرفتیم تا هتل محل استقرارمان راعوض کنیم. ما از مرکز شهر به ورزشگاه نخواهیم رفت و در هتلی که در چند متری ورزشگاه قرار دارد مستقر شده ایم. این بار اطلاعاتمان خیلی بهتر از دفعه قبل است. اگر اوضاع ترافیکی برایمان بهتر نشود، من پیاده به ورزشگاه خواهم رفت.»

مورینیو با جدیت صحبتهایش را ادامه داد و در مورد مصدومیت لیندلوف به اظهارنظر پرداخت:« او برای مدتی از میادین ورزشی دور خواهد بود.لیندلوف مصدوم است و اگر بتوانیم او را برای کریسمس داشته باشیم، خیلی خوب است.»

شیاطین سرخ برای مصاف با یانگ بویز ، مارکوس روخوی آرژانتینی را هم در اختیار نخواهند داشت. مورینیو ادامه داد:« ما برای این بازی اریک بیلی و فیل جونز را دراختیار داریم. مارکوس روخو کمی مصدومیت دارد ولی جونز، اسمالینگ و بیلی آماده هستند.»

6363