آخرین اخبار از هلیکوپتر سقوط کرده: تائید مرگ مالک لستر

آخرین اخبار از هلیکوپتر سقوط کرده: تائید مرگ مالک لستر

سایت رسمی فوتبالی- با گذشت حدود یک ساعت از انتشار اولین اخبار مبنی بر سقوط هلی کوپتر مالک تایلندی باشگاه لسترسیتی، هنوز خبری رسمی درمورد قربانی یا قربانیان این سانحه تلخ منتشر نشده است.

به همین خاطر بازار گمانه زنی ها داغ است و اخباری دراین رابطه منتشر می شود که هیچ یک رسمی و قابل استناد نیستند.


راب دورست، خبرنگار اسکای سپورت که در اطراف ورزشگاه کینگ پاور بوده در گزارشی صحبتهای برخی شاهدان عینی را بازتاب داده:« هلی کوپتر حدود ساعت 20.30 به وقت انگلیس سقوط کرد. گویا مشکلی در بالگرد عقبش وجود داشت و هلی کوپتر تعادلش را از دست داد ودر پارکینگ بخش پشتی ورزشگاه که فاصله زیادی هم با زمین چمن نداشت، سقوط کرد.»

یکی دیگر از شاهدان عینی به رسانه های انگلیسی گفته:« همه چیز را دیدم. کاملا مشخص بود که هلی کوپتر دچار مشکل شده ولی قبل از سقوط توانست ورزشگاه را رد کند و بعد به زمین افتاد.» شاهد دیگری این اتفاق تلخ را اینگونه روایت کرده:«وقتی هلی کوپتر درارتفاع 200 پایی بود این اتفاق رخ داد ودر پارکینگ جنوب غربی ورزشگاه، نزدیک پارکینگ پرسنل استادیوم سقوط کرد.»


 صفحه رسمی رقابت های لیگ برتر در شبکه های اجتماعی هم دراین رابطه پیغامی منتشر کرده:« فکر تمام اعضای لیگ برتر با تمام کسانی است که تحت تاثیر حادثه شنبه شب در ورزشگاه لستر قرار گرفته اند.»

روزنامه دیلی میرر هم درگزارش خود یادآوری کرده که درهنگام سقوط، مالک تایلندی لسترسیتی سوار بر هلیکوپتر بوده . به گفته بن جاکوب ، خبرنگار بین اسپورت، ویچای سریوادهاناپرابها، مالک تایلندی باشگاه لستر سوار براین هلی کوپتر که گنجایش 8 سرنشین دارد، بوده ومشکل مکانیکی باعث سقوط آن شده. او همچنین یادآوری کرده که مقامات کینگ پاور، اسپانسر اصلی باشگاه لستر سیتی درگفتگو با او تائید کرده اند که این مالک تایلندی در این سانحه دردناک جان خود را از دست داده ولی این خبر را تا روز یکشنبه به صورت رسمی اعلام نخواهند کرد.

باشگاهل سترسیتی هم ساعت 23.30 دقیقه شنبه شب به وقت انگلیس بیانیه ای را صادر کرد :« ما در پی سانحه بزرگ در ورزشگاه کینگ پاور، در حال همکاری با پلیس لسترشایر ونیروهای اورژانس هستیم. بعد از تائید همه اطلاعات، باشگاه جزئیات بیشتری منتشر خواهد کرد.»

اسکای سپورتس در گزارش خود یادآوری کرده که نه نایب رئیس باشگاه و نه مدیر ورزشی باشگاه،سوار بر هواپیما نبوده اند. بسیاری از هواداران همچنان در اطراف ورزشگاه هستند و با نگرانی اخبار را دنبال می کنند.

طبق گزارشها این سانحه حدود یک ساعت بعد ازاتمام بازی لسترسیتی مقابل وستهم رخ داده. مالک تایلندی لستر در آگوست سال 2010 این باشگاه را خریداری کرد و در فوریه 2011 رسما رئیس باشگاه نام گرفت. او نقش پررنگی در قهرمانی لستر در سال 2016 میلادی درلیگ برتر داشت.

جیمی واردی ستاره لستر سیتی با انتشار هشت ایموجی، به نشانه هشت سرنشین احتمالی این هلی کوپتر، برای سلامتی رئیس باشگاهش دعا کرد.

گری لینکر اسطوره سابق فوتبال انگلیس در صفحه اش نوشت:«فکرمان با همه کسانی است که دراین سانحه حضور داشتند.»

قرار براین است که باشگاه لستر روز یکشنبه بیانیه ای رسمی دراین رابطه صادر کند.

6363