رقابت بارسا و یونایتد برای خرید مدافع تاتنهام

رقابت بارسا و یونایتد برای خرید مدافع تاتنهام

سایت رسمی فوتبالی - مصدومیت اومتیتی و توماس فرمالن باعث شده تا بارسلونا در فاز دفاعی دچار مشکل شود و احتمال خرید مدافع توسط این تیم در ژانویه افزایش یابد.

به گزارش فوتبالی، ماتیس دلیخت تبدیل به هدف شماره یک شایعات شده است. ابزیکن آژاکس یکی از گزینه های خرید توسط بارسلونا در خط دفاعی است و حالا میرر گزارش داده است که توبی آلدرویرلد، بهترین مدافع فصل گذشته لیگ انگلیس که در تیم ملی بلژیک و تاتنهام می درخشد تبدیل به یکی از گزینه های آنها شده است. این بازیکن سابقه حضور در لالیگا و بازی کردن برای اتلتیکومادرید را دارد. مصدومیت آلدرویرلد در این فصل باعث شده که کمتر از گذشته بازی کند.

در حال حاضر شایعه شده است که توبی رابطه خوبی با مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام ندارد و به همین خاطر به جدایی فکر می کند. بر اساس قرارداد آلدرویرلد، دو هفته پیش از اتمام فصل نقل و انتقالات تابستانی آینده، بند آزادسازی وی با مبلغ 28.4 میلیون یورو فعال خواهد شد. در حقیقت اگر تاتنهام قبل از آن، این بازیکن را با مبلغی بالاتر نفروشد چاره ای جز فروش وی با مبلغ مذکور ندارند. 

بارسلونا که در تابستان گذشته برای خرید کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی سویا 35.9 میلیون یورو پرداخت به صورت جدی شرایط خرید آلدرویرلد را دنبال می کند هر چند که در این مسیر رقیبی جدی نظیر منچستریونایتد خواهند داشت. شیاطین سرخ هم به صورت جدی به دنبال خرید این مدافع هستند.