هوینس: بایرن مونیخ در حال سپری کردن یک انقلاب است؛ بهترین خریدها را داشته ایم

هوینس: بایرن مونیخ در حال سپری کردن یک انقلاب است؛ بهترین خریدها را داشته ایم

وبسایت رسمی برنامه نود - اولی هوینس در مصاحبه با بیلد می گوید از بازیکنانی که تاکنون به خدمت گرفته اند رضایت کامل دارد.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ تاکنون نزدیک به 100 میلیون یورو برای جذب بازیکنان جدید هزینه کرده و احتمال آن می رود که تا پایان فرصت نقل و انتقالات چند بازیکن دیگر هم به این تیم بپیوندند.

اولی هوینس در مصاحبه با بیلد درباره بازیکنان به خدمت گرفته و دیگر بازیکنان اظهار نظر کرد. رئیس باشگاه بایرن مونیخ درباره جذب لئون گورتسکا هافبک جوان شالکه گفت:

نمی توانم چیزی در این باره بگویم اما لئون گورتسکا تورنمنت بسیار خوبی را پشت سر گذاشت.

داگلاس کاستا:

اگر باشگاهی مبلغ درخواستی رومنیگه را بپردازد کاستا می تواند جدا شود.

الکسیس سانچز:

تاکنون رومنیگه درباره این موضوع با من حرف نزده، پس نباید اتفاق جالب توجهی رخ داده باشد.

رناتو سانچز:

من توصیه کردم که او یک سال دیگر اینجا بماند.

مشکلات کینگزلی کومان:

مجموعه باشگاه به خوبی از او مراقبت می کنند. نمی گذاریم که این پسر تنهایی زیر باران بایستد.

کورنتن تولیسو:

من آشنایی کامل از او به دست آوردم و فقط بازخوردهای مثبت درباره او دیدم. منتظر ملاقات با او هستم. من به خرید بازیکنان جوان بیشتر از خرید بازیکن ها بالای 26 سال با قیمت های 60، 70، 80 میلیون یورو تمایل دارم. فکر می کنم تصمیم برای امضا قرارداد با این بازیکن جوان و خوشنام صحیح بود.

سباستین روده:

موفق ترین انتقال ها آن هایی هستند که بهتر نتیجه می دهند نه آن هایی که پول بیشتری برای آن ها پرداخت می شود. من متقاعد شده ام که رودی یکی از آن بازیکنانی است که درباره ارزش او بیشتر از رقم انتقالش صحبت می شود.

یاشوا کیمیش:

عملکرد او نشان می دهد که شما باید درباره بازیکنان جوان صبور باشید تا از فرصت ها استفاده کنند. من بسیار خوشحال شدم که آنچلوتی گفت برنامه دارد از کیمیش در سمت راست خط دفاعی استفاده کند. او در جام کنفدراسیون ها با اعتماد به نفس بالایی بازی کرد و همه نتیجه آن را دیدیم.

اهداف فصل آینده:

اگر بتوانیم قهرمان اروپا شویم من بسیار راضی خواهم بود. ما در حال تغییر تحولات زیاد هستیم. ما برنامه داریم که در میان مدت هر سال حداقل یک جام کسب کنیم و پس از آن نتیجه تغییر تحولات را ببینیم.

سفر به چین:

اگر شما به جایی که هواداران حضور دارند نروید نمی توانید از بین المللی بودن صحبت کنید. اگر می خواهید به بازارهای جدید دست پیدا کنید باید به چین بروید. 

7899