ادعای تلگراف؛ اطمینان منچستریونایتد از جذب کین

ادعای تلگراف؛ اطمینان منچستریونایتد از جذب کین

وبسایت رسمی برنامه نود - مایکل کین به بازگشت به منچستریونایتد نزدیک است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تلگراف، شانس منچستریونایتد برای جذب مایکل کین بیشتر از سایر تیم های لیگ برتری خواهان این بازیکن است. در حالی که گفته می شود تاتنهام، لیورپول و اورتون هم خواهان این بازیکن جوان هستند ولی منچستریونایتد قصد دارد محصول آکادمی خود را به تیم اصلی برگرداند.

کین 24 ساله حدود دو سال و نیم قبل منچستریونایتد را به مقصد برنلی ترک کرد ولی با نمایش های خوبش در ترکیب این تیم، حالا مشتریان زیادی پیدا کرده است و تیم سابقش نیز خواهان جذب وی شده است. طبق اعلام تلگراف منچستریونایتد اکنون بخت بیشتری نسبت به رقبا برای جذب کین دارد و این بازیکن جوان نیز مایل است به الدترافورد بازگردد.

قیمت این بازیکن 30 میلیون پوند برآورد می شود ولی از آنجایی که در قرارداد انتقال وی به برنلی، آورده شده است که یونایتد 25 درصد از مبلغ انتقال این بازیکن را دریافت می کند، این میزان می تواند از مبلغ پرداختی یونایتد به برنلی کم شود. با حضور کین، آینده اسمالینگ هم در یونایتد در هاله ای از ابهام قرار می گیرد، البته شنیده می شود مورینیو گزینه های دیگری را هم برای خط دفاع درنظر گرفته است، واران مدافع رئال مادرید و خیمنز مدافع اتلتیکو، گزینه های محتمل به شمار می روند.

1878