داوودی: مشکل مالی نبود، گزینه کسب سهمیه بودیم

داوودی: مشکل مالی نبود، گزینه کسب سهمیه بودیم

دروازه بان جوان استقلال خوزستان در اولین تجربه اش در لیگ شانزدهم موفق شد یک نمایش درخشان ازخود به جای بگذارد.

گودرز داوودی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره بازی برابر گسترش فولاد گفت: بازی خوبی بود و فکر می کنم می توانستیم برابر این تیم به پیروزی برسیم گرچه نتیجه تساوی هم بد نبود، این بازی برای دو تیم استرس خاصی نداشت و به همین دلیل دو تیم بدون استرس بازی کردند و به میدان رفتند.

دروازه بان مسجدسلیمانی درباره فرصت پورموسوی به او برای حضور درون دروازه برابر گسترش فولاد گفت: از آقای پورموسوی و همچنین بختیاری زاده ممنون هستم که این فرصت را به من دادند و امیدوارم توانسته باشم جواب لطفشان را بدهم. البته آقا وحید هم به مانند یک برادر بزرگتر کنار من بود و فرقی نمی کند کداممان درون دروازه می ایستیم و تنها موفقیت تیم در مسابقات مهم است.

وی در ادامه افزود: من وقتی از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شدم، می توانستند اسم من را از لیست در بیاورند اما آقای پورموسوی این لطف را در حق من کرد و وظیفه من بود که لطف او را جبران کنم.مطمئن باشید اگر وضعیت تیم ما از نظر مالی و انگیزشی در سطح بالا قرار داشت اکنون جایگاه ما چندین رتبه در جدول رده بندی بالاتر بود و حتی می توانستیم برای کسب سهمیه مستقیم آسیایی برای فصل بعد بجنگیم.

داوودی درباره بازی با الجزیره نیز افزود: مطمئنا بازی سختی در راه داریم، باید برای برد به میدان برویم تا با شایستگی و اقتدار به مرحله بعد صعود کنیم و جشن را کنار هواداران خود بگیریم.