زور نفت و ذوب‌آهن به هم نرسید

زور نفت و ذوب‌آهن به هم نرسید

وبسایت رسمی برنامه نود -  دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و نفت تهران با تساوی به پایان رسید تا نوار شکست‌های متوالی ذوبی‌ها پاره شود.به گزارش وبسایت نود ، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی یک - یک به پایان رسید.اکبر صادقی در دقیقه 38 برای نفت و جری بنسون در دقیقه 65 برای ذوب‌آهن گلزنی کردند تا نوار شکست‌های پیاپی ذوب‌آهن که پیش از این بازی به چهار باخت رسیده بود، پاره شود.شاهین حاج‌بابایی داور این دیدار، به دانیال اسماعیلی‌فر از ذوب‌آهن و آرش رضاوند از نفت تهران، کارت زرد نشان داد.

ویدیو خلاصه بازی

ذوب آهن اصفهان

رشید مظاهری؛ محمد نژادمهدی؛ وحید محمدزاده؛ مهدی مهدی پور؛ سیدمحمدرضا حسینی (81- ربیع عطایا)؛ احسان پهلوان؛ علی حمام؛ دانیال اسماعیلی فر؛ مهران درخشان مهر؛ مهدی رجب زاده (74- مرتضی تبریزی)؛ جری بنگسون (85- یاسر فیضی)

سرمربی: سیدمجتبی حسینی

نفت تهران

میلاد فراهانی؛ رضا علیاری؛ احمد آل نعمه؛ محمد دانشگر؛ آندرانیک تیموریان (79- رضا اسدی)؛ آرش رضاوند؛ اکبر صادقی؛ محمد قاضی؛ ایمان مبعلی (68- سجاد شهباززاده)؛ فرید محمدزاده؛ ارسلان مطهری (83- عیسی آل کثیر)

سرمربی: علی دایی

شرح بازی

دقیقه 1: پرتاب اوت بلند آندو تیموریان را مدافعان ذوب آهن برگشت دادند و صادقی توپ برگشتی را با شوتی محکم به سمت دروازه ذوب آهن زد اما توپ راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 9: ضربه سر محمد قاضی به شکل خطرناکی به سمت دروازه میزبان زده شد اما واکنش بسیار خوب نژاد مهدی مانع از ورود توپ به دروازه شد و تنها یک ضربه کرنر نصیب شاگردان علی دایی شد.

دقیقه 14: رجب زاده روی یک ضربه آزاد ارسال مواج و زیبایی روی دروازه نفت تهران انجام داد اما فراهانی پیش از مهاجمان ذوب آهن توپ را به خوبی دفع کرد.

دقیقه 16: احسان پهلوان از فاصله حدود 25 متری شوتی را به سمت دروازه نفت تهران زد که فراهانی به راحتی این توپ را مهار کرد.

گل اول نفت تهران توسط اکبر صادقی

دقیقه 38:آندرانیک تیموریان ضربه کرنر را به درون محوطه جریمه ذوب آهن ارسال کرد و محمد قاضی از روی خط محوطه جریمه ضربه ای به توپ زد اما توپ او توسط مدافعان میزبان برگشت داده شد؛ توپ برگشتی این بار در بیرون محوطه جریمه نصیب صادقی شد و ضربه بغل پای زمینی و دقیق اکبر صادقی در گوشه دروازه رشید مظاهری جای گرفت. 

دقیقه 44: مظاهری شوت سنگین پای راست قاضی را در دو ضرب مهار کرد. این ضربه از فاصله 25 متری نواخته شد.

دقیقه 49: فرار بازیکنان ذوب آهن از سمت راست با ارسال بلند محمد حسینی همراه شد که رجب زاده در شرایطی تقریباً نامتعادل با ضربه سر این توپ را به سمت دروازه زد اما فراهانی به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 54: نفت تهران پشت محوطه جریمه میزبان صاحب یک ضربه آزاد شد که ضربه زیبای ایمان مبعلی با برخورد به تیرک عمودی دروازه برگشت داده شد.

دقیقه 56: ارسال کرنر مهدی رجب زاده به محمد حسینی رسید و این بازیکن توپ را برای محمدزاده مهیا کرد تا ابتدا شوت محمدزاده و سپس ضربه پای چپ اسماعیلی فر با برخورد به مدافعان نفت، در نهایت در اختیار فراهانی قرار گیرد.

دقیقه 57: شوت بسیار محکم و سرکش رجب زاده از راه دور با فاصله اندکی از کنار دروازه نفت تهران به بیرون رفت. 

گل اول ذوب آهن توسط جری بنگستون

دقیقه 65:حرکت خوب احسان پهلوان از سمت چپ و نفوذ او به داخل محوطه جریمه پس از جا گذاشتن مدافع نفت، فرصت خطرناکی روی دروازه نفت ایجاد کرد. پهلوان در ادامه حرکت خود با یک پاس رو به عقب بنگستون را در موقعیت بسیار عالی در جلوی دروازه خالی صاحب توپ کرد و این مهاجم هندوراسی هم با یک ضربه بغل پای آرام گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 76: ارسال مرتضی تبریزی از جناح چپ به درون محوطه جریمه روی سر علی همام فرود آمد و ضربه سر این مدافع به تیرک افقی دروازه نفت برخورد کرد، اما داور خطای همام روی بازیکن نفت تهران را اعلام کرد.

دقیقه 78: ارسال مواج و زیبای مهدی پور از روی یک ضربه آزاد با ضربه سر بنگستون همراه شد اما توپ با فاصله اندکی از کنار تیرک عمودی دروازه نفت به خارج رفت.

دقیقه 90: در شلوغی محوطه جریمه ذوب آهن بازیکنان نفت صاحب توپ شدند که ضربه آخر را سجاد شهباززاده به سمت دروازه مظاهری زد اما مدافعین ذوب آهن به خوبی این توپ را دفع کردند و مانع از شکست دقایق پایانی تیم شان شدند. 

2020