انریکه: شکست مقابل PSG هر لحظه در فکر من است؛ امیدوارم رقبا امتیاز از دست بدهند

انریکه: شکست مقابل PSG هر لحظه در فکر من است؛ امیدوارم رقبا امتیاز از دست بدهند

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه با اشاره به اینکه بارسلونا باید عکس العمل خوبی به شکست عجیب میانه هفته مقابل پاریسن ژرمن نشان دهد برای حریف خود خط و نشان کشید.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا در دیدار یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست عجیبی که مقابل پاریسن ژرمن متحمل شد وارد بحرانی جدی شد تا شایعات متعددی پیرامون این باشگاه ایجاد شود. لوییز انریکه در کنفرانس خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل لگانس حاضر شد و در خصوص دیدار گذشته و آینده بارسا توضیح داد:

این دیدار فرصت خوبی است تا عکس العمل خوبی مقابل شرایط سخت از خود نشان دهیم. اینکه از الان بخواهیم تنها به دیدار برگشت فکر کنیم اشتباه محض است چرا که در این بین باید در 4 دیدار لالیگا به مصاف حریفان برویم. این باخت هر روز و هر شب در ذهن من است اما در حال حاضر باید روی حریف آینده خود تمرکز کنیم. آن دیدار همچون سیلی محکمی بر صورت ما بود و در سطحی که دوست داشتیم نبودیم. باید به سطح همیشگی خود بازگردیم تا شرایط مناسبی برای خود ایجاد کنیم.

لوچو در ادامه در خصوص دیدار پیش روی بارسلونا مقابل لگانس افزود:

لگانس با تاکتیک های مختلفی به میدان می رود و شرایط متفاوتی را برای حریفان خود رقم می زند. آن ها بازیکنان قدرتمند و با توانایی های متفاوتی دارند که می توانند برای هر تیمی مشکل ساز شوند. هنوز نمی دانم لگانس با چه تاکتیکی مقابل ما به میدان خواهد آمد اما قطعا تلاش خواهند کرد با اعمال فشار روی تیم ما شرایط سختی را برای ما ایجاد کنند. امیدوارم مادریدی ها مقابل حریفان خود امتیاز از دست بدهند تا اختلاف امتیاز کمتری با آن ها داشته باشیم. هنوز بازی های زیادی در پیش است و امیدوارم رقبا امتیاز از دست بدهند و ما بتوانیم امتیاز های مهم باقی مانده را به دست آوریم. باید حفظ توپ خوبی داشته باشیم و فضای مناسبی در اختیار آن ها قرار ندهیم تا موفق به خلق موقعیت جدی نشوند.

وی در خصوص مشکلات بارسلونا در ماه های اخیر نیز افزود:

در ماه های اخیر در بازی سازی از خط دفاعی مشکل داشته ایم و باید راه حل مناسبی برای رفع این مشکل پیدا کنیم. متاسفانه زمان کافی برای تمرین نداریم و هر سه روز یکبار باید به میدان برویم و به همین دلیل نمی توانیم آن گونه که می خواهیم به تمرین بپردازیم. ترجیح می دهم به نکات مثبت بارسلونا فکر کنم، نکاتی چون حفظ توپ و دفاع و حمله همه جانبه، روی این مسائل تخصص خاصی داریم و با تمرین نیز سعی می کنیم تا نکات مثبت خود را افزایش دهیم. در حال حاضر در کل جهان از ما انتقاد می کنند با این حال احساس نمی کنم که این مسئله مشکل خاصی برای بارسلونا ایجاد کند. من و کادر فنی بیشترین انتقاد را از خود می کنیم و به تیترها و اخبار نشریات مختلف توجهی نداریم چراکه در این صورت نمی توانستیم 3 سال در بارسلونا حاضر باشیم. با این حال باید بگویم ماه های باقیمانده از فصل هیچ تاثیری در تصمیمم برای ماندن یا رفتن از نیوکمپ ندارد.  متاسفانه خبرگزاری ها همه چیز را یا سیاه نشان می دهند و یا سفید و این نقص بزرگی است.

1899