مونتلا: امیدوارم کاسرس راه حل خوبی برای مشکل مصدومیت هایمان در خط دفاع باشد

مونتلا: امیدوارم کاسرس راه حل خوبی برای مشکل مصدومیت هایمان در خط دفاع باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - کاسرس در آستانه پیوستن به میلان قرار دارد.

به گزارش وبسایت نود، مارتین کاسرس مدافع اروگوئه ای در آستانه انعقاد قرارداد با میلان قرار دارد. این بازیکن 29 ساله بعد از اتمام قراردادش با یوونتوس در ژوئن، به تیمی ملحق نشده بود و حالا با توجه به بحران مصدومیت در خط دفاع میلان، قرار است به زودی  پیراهن روسونری را به تن کند. اما مونتلا سرمربی میلان در آستانه جدال تیمش مقابل سمپدوریا درباره پیوستن کاسرس و شرایط کلی تیمش گفت:

در مورد مذاکرات برای انعقاد قرارداد با کاسرس، چیز زیادی نمی دانم. اما می دانم که او شرایط خوبی دارد و می تواند کمک بزرگی به تیم باشد. باید به گزینه هایم فکر کنم. وانجیونی کیفیت خوبی در حمله هم دارد ولی مدت زیادی بازی نکرده است. گزینه دیگر می تواند رومانیولی برای سمت چپ خط دفاع باشد.

باکا یکی از قوی ترین و مهم ترین بازیکنان تیم است. او 30 سال دارد و در این سن، تغییر سبک بازی اش کار آسانی نیست. باید خودمان را با کیفیت و قابلیت های او مطابقت دهیم تا بهترین عملکرد را از این بازیکن بگیریم. از مهاجمان تیمم انتظارات زیادی دارم. دلوفئو و سوسو باید موثرتر از این کار کنند. با دو بازیکن خیلی عالی قرارداد بسته ایم که باید توانایی های خودشان را بهتر نشان دهند و شکوفا شوند.

1878