مالدینی: ساری من را به یاد آریگو ساکی می اندازد

مالدینی: ساری من را به یاد آریگو ساکی می اندازد

وبسایت رسمی برنامه نود - مالدینی قبل بازی مهم شنبه شب میلان در مقابل ناپولی به تمجید از مربیان دو تیم پرداخت و گفت اعتقاد دارد که ساری همچون ساکی مربی افسانه ای میلان است.

به گزارش وب سایت نود، دو تیم میلان و ناپولی امشب در سن سیرو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به نقل از فوتبال ایتالیا، پائولو مالدینی اسطوره میلان، در مورد بازی امشب به خبرنگاران گفت:

ساری مربی بسیار خوبی است و حتی من را یاد آریگو ساکی می اندازد. نحوه بازی میلان با ناپولی متفاوت است. مونتلا توانسته از جوان ها بسیار خوب بازی بگیرد، نتایج دور از انتظاری کسب کند و لایق اعتبار فراوان است. با توجه به نتایج نیم فصل میلان، آن ها در رتبه سوم قرار دارند. اما باید بدانیم که هدف اولیه میلان در ابتدای فصل کسب سهمیه بازی های یورو لیگ بوده و حقیقت این است که یوونتوس، ناپولی و رم تیم های قوی تری هستند.

در آن سال ها مسابقه میلان – ناپولی در واقع مهم ترین بازی فصل بود. در ناپولی بازیکنانی همچون مارادونا، کارکا و جیوردانو حضور داشتند.

مالدینی که تمام دوران بازیگری خود را در میلان سپری کرد، در مورد دوناروما، دروازه بان جوان میلان که مورد علاقه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله یوونتوس و رئال مادرید قرار دارد نیز گفت:

امیدوارم که وی هم مثل من شود و تمام دوران بازی خود را در میلان سپری کند.

وی در مورد آینده مدافعان ایتالیایی نیز افزود:

من احساس می کنم که روگانی و رومانیولی کسانی هستند که می توانند آینده درخشانی داشته باشند. متاسفانه در حال حاضر در اروپا مدافعان وسط خوب و قابل اطمینان بسیار کم هستند.

میلان در فصل جاری و تحت هدایت وینچنزو مونتلا، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا بسیار خوب عملکرده و امیدوار است در پایان فصل بتواند راه خود برای بازگش به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را هموار کند.

4416