اوبامیانگ بهترین بازیکن نیم فصل اول بوندسلیگا از نگاه هواداران

اوبامیانگ بهترین بازیکن نیم فصل اول بوندسلیگا از نگاه هواداران

وبسایت رسمی برنامه نود - پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی بروسیا دورتموند از نظر بازیکنان شاعل در این لیگ به عنوان بهترین بازیکن لیگ آلمان انتخاب شد.

به گزارش وب سایت نود، پیر امریک اوبامیانگ مهاجم تیم ملی گابن در این فصل در 15 بازی که در این فصل برای تیمش به ثمر رسانده موفق به ثبت 16 گل شد و تحسین همه را برانگیخت. نشریه کیکر برای انتخاب بهترین بازیکن بوندسلیگا، اقدام به نظرسنجی از بین هواداران نمود که در پایان پیر امریک اوبامیانگ به عنوان بهترین بازیکن از نظر هواداران انتخاب شد.

در این نظر سنجی، که برای انتخاب بهترین ها از میان 238 بازیکن انجام شد، حدود حدود 34 درصد از هواداران – یعنی بیش از یک سوم -  به اوبامیانگ رأی دادند. امیل فورسبرگ بازیکن تیم فوتبال لایپزیگ به عنوان نفر دوم این نظر سنجی انتخاب شد. نفر سوم این نظر سنجی روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ بود که حدود 14 و نیم درصد آراء را به خود اختصاص داد.

همچنین، مانوئل نویر دروازه بان تیم بایرن مونیخ برای سومین بار طی شش فصل گذشته به عنوان بهترین دروازه بان بوندسلیگا انتخاب شد.

در بخش دیگری از این نظرسنجی، نشریه کیکر از بازیکنان شاغل در بوندسلیگا پرسید که آیا بازی در بوندسلیگا را به سایر لیگها ترجیح می دهند یا خیر. سه چهارم بازیکنان حاضر در بوندسلیگا بازی در لیگ آلمان را به سایر کشورهای مطرح اروپایی ترجیح می دهند.

2081