از سردار ایرانی تا بونوچی و کین؛ نگاهی به نقل و انتقالات احتمالی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی

از سردار ایرانی تا بونوچی و کین؛ نگاهی به نقل و انتقالات احتمالی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی

وبسایت رسمی برنامه نود - هرچند که مدت زیادی تا فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا باقی مانده است، نگاهی خواهیم داشت به نقل و انتقالات احتمالی باشگاه‌های بزرگ اروپایی.

به گزارش وبسایت نود، شایعات گسترده ای پیرامون باشگاه‌های اروپایی مبنی بر به خدمت گرفتن بازیکنان مختلف وجود دارد، نگاهی خواهیم داشت به محتمل ترین نقل انتقالاتی که احتمالا در آینده ای نزدیک شاهد آن‌ها خواهیم بود.

استیون انزونزی به بارسلونا:

مدت زیادی است که گزارش‌هایی مبنی بر علاقه کاتالان‌ها به هافبک دفاعی سویا به گوش می‌رسد، بارسا می خواهد با استفاده از بند بازخرید 30 میلیون یورویی انزونزی او را به عنوان جانشین بوسکتس به ترکیب خود اضافه کند.

کوندوگبیا به لیورپول:

اخبار مختلفی مبنی بر علاقه لیورپول به بازیکن اینتر به گوش می‌رسد، به نظر می‌رسد کادر فنی اینتر به این بازیکن فرانسوی علاقه چندانی ندارد و یورگن کلوپ احتمالا برای به خدمت گرفتن وی در ژانویه پیش رو دست به کار خواهد شد.

مایکل کین به منچستر یونایتد:

بنابر گزارش ESPN منچستر یونایتد اشتیاق فراوانی دارد تا کین جوان را بار دیگر به اردوی خود اضافه کند. کین در سال 2015 تنها با 2 میلیون یورو از منچستر یونایتد  به برنلی پیوست اما در این تیم پیشرفت خارق العاده‌ای داشت و به دفاعی مستحکم تبدیل شد تا چلسی، منچستر یونایتد و لیورپول برای به خدمت گرفتن وی اقدام کنند.

سردار آزمون به لیورپول:

به نظر می‌رسد که یورگن کلوپ در نقل و انتقالات پیش رو به دنبال بازیکنان جوان و با استعداد خواهد بود، خبرگزاری‌های نزدیک به باشگاه لیورپول اعلام کرده‌اند که بندرنشینان آنفیلد بازی‌های سردار آزمون را دنبال می‌کنند تا شرایط وی را برای پیوستن به این تیم انگلیسی تحت نظر داشته باشند. مسی ایرانی که تنها 21 سال سن دارد نمایش‌های درخشانی را همراه با تیم ملی ایران ارائه داده است تا توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را معطوف به خود کند.

بونوچی به چلسی:

با اینکه بنابر گزارش‌های رسیده به نظر می‌رسد لئوناردو بونوچی به زودی قراردادش را با یوونتوس تمدید خواهد کرد اما این مسئله باعث نخواهد شد تا چلسی برای به خدمت گرفتن او تلاش نکند. بونوچی در یوونتوس تحت نظر کونته بازی کرده است و در صورت پیوستن به چلسی می‌تواند خط دفاع 3 نفره چلسی را بیش از پیش مستحکم کند.

1899