آستریا وین 2-4 رم؛ انتقام گیری به سبک پایتخت نشینان ایتالیا

آستریا وین 2-4 رم؛ انتقام گیری به سبک پایتخت نشینان ایتالیا

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته چهارم لیگ اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که هردو 5 امتیاز از 3 دیدار گذشته کسب کرده اند، هرچند که در دیدار رفت بازیکنان آستریا وین دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند در پایتخت ایتالیا به نتیجه تساوی 3-3 دست یابند. با این حال شاگردان اسپالتی با لیست بلندی از مصدومین باید مقابل حریف خود قرار بگیرد و به نظر می رسد کار شاگردان اسپالتی برای پیروزی در این دیدار نیز دشوار خواهد بود.

آستریا وین:  هادزاکیچ - لارسن - روتپولر - فیلیپوویچ - مارتشینکو - هولزهاوسر - سربست - فلیپه پیرس - گرانوالد - ونوتو - کایوده

رم: آلیسون - پرز - رودیگر – ده روسی - ژسوس - پاردس - ناینگولان - استروتمن - الشعراوی - ژکو - پروتی

رم در نخستین حمله آستریا وین گرفتار شد تا نتیجه ای عجیب در ابتدای مسابقه رقم بخورد.

دقیقه 2: بازیکنان آستریا وین در نخستین حمله خود از سمت راست توسط ونوتو صاحب موقعیت شدند، ارسال کوتاه این بازیکن به کایوده رسید و این بازیکن نخستین گل این دیدار را به ثمر رساند.

دقیقه 4: بازیکنان رم خیلی زود به بازی بازگشتند. ارسال زمینی پرز در مقابل دروازه به ژکو رسید و این بازیکن کار راحتی برای باز کردن دروازه حریف داشت.

در ادامه رم موفق شد مالکیت توپ و میدان را به دست بگیرد و مزد تلاشش را نیز خیلی زود گرفت.

دقیقه 14: رم بار دیگر روی ارسالی از روی کرنر صاحب موقعیت شد، ضربه سر بازیکنان رم در مقابل دروازه به زمین خورد تا دروازه بان و مدافع آستریا وین در مسیر یکدیگر قرار بگیرند و د روسی کار سختی برای باز کردن دروازه خالی نداشته باشد.

در ادامه رم کنترل توپ و میدان را بیش از پیش در اختیار گرفت و با ارائه بازی مالکانه اجازه ایجاد موقعیت را به حریف خود نداد، در ادامه این نیمه بازی بسیار آرام و بی کیفیتی را شاهد بودیم چرا که هیچ یک از دو تیم توانایی ایجاد موقعیت نداشتند و در نهایت نیمه نخست این دیدار با حساب  2-1 به سود رم به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار باز هم با مالکیت رم آغاز شد و این تیم برای  حفظ برتری خود بازی مالکانه‌ای را به نمایش گذاشت.

دقیقه 50: پروتی در شرایط خوبی قرار گرفت و می‌توانست بازی را 3-1 کند اما عکس العمل دروازه بان حریف مانع از این اتفاق شد.

دقیقه 65: ارسال زیبای الشعراوی به محوطه جریمه در شرایط خوبی  به ژکو رسید و این بازیکن با ضربه ای آرام دروازه حریف را برای بار سوم باز کرد.

دقیقه 78: ضربه ایستگاهی بازیکنان رم توسط فیلیپوویچ برگشت داده شد اما توپ برگشتی به ناینگولان رسید تا این بازیکن گل چهارم را برای رم به ثمر برساند.

در ادامه این دیدار باز هم رم مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت اما بازیکنان آستریا وین توانستند برای دقایقی مالکیت توپ را در اختیار بگیرند و فاصله را اندکی کم کنند.

دقیقه 89: ضربه پر قدرت کاپیتان آستریا وین از پشت محوطه جریمه به گل تبدیل شد تا آستریا وین کمی از سنگینی این شکست کم کند.

در ادامه این دیدار آستریا وین بازی زیبایی به نمایش گذاشت اما برای این کار بسیار دیر شده بود و رم موفق شد در خانه حریف به نتیجه مناسبی دست یابد تا به تنهایی در صدر جدول این گروه قرار بگیرد.

1899