یوونتوس 2 - 1 ناپولی؛ پارتنوپی هم طعم گل های هیگواین را چشید

یوونتوس 2 - 1 ناپولی؛ پارتنوپی هم طعم گل های هیگواین را چشید

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته یازدهم رقابت های سری آ، دو تیم یوونتوس و ناپولی در ورزشگاه خانگی بیانکونری به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان آلگری موفق شدند میهمان خود را 2-1 بدرقه کنند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، ناپولی در حالی مغلوب یوونتوس شد که طعم گل های هیگواین، مهاجم سابق خود را هم چشید و به این ترتیب یوونتوس با کسب 27 امتیاز به صدرنشینی قاطعانه خود ادامه داد و ناپولی با 20 امتیاز در رده سوم باقی ماند.

دقیقه '50 (1-0)(لئوناردو بونوچی): ارسال کرنر بازیکنان یووه با دفع ناقص و رو به عقب کولیبالی همراه شد و توپ در موقعیت تک به تک روی پای بونوچی فرود آمد تا این مدافع پیش تاخته با یک شوت محکم و سرکش توپ را به زیر طاق دروازه بفرستد.

دقیقه '51: حرکت اینسینیه از سمت چپ و نفوذ او به داخل محوطه یووه با ارسال به دهانه دروازه همراه شد اما مدافعان یووه در آخرین لحظه توپ را از مقابل پای مرتنز به کرنر فرستادند.

دقیقه '54 (1-1)(خوزه کایخون): مهاجم اسپانیایی روی یک فرار عالی از تله آفساید مدافعان یووه گل مساوی را به ثمر رساند؛ پاس پشت دفاع زیبا از اینسینیه، و ضربه بغل پای کایخون به زیبایی درون دروازه بوفون قرار گرفت تا بهترین گلزن این فصل ناپولی خیلی زود نتیجه را جبران کند.

دقیقه '71 (2-1)(گونزالو هیگواین): هیگواین موفق شد دروازه تیم سابقش را باز کند و جالب اینکه بعد از این گل خوشحالی نکرد؛ دفع ناقص مدافعان ناپولی مقابل پای هیگواین قرار گرفت و او با پای چپ، شوتی سرضرب به گوشه پایین دروازه رینا روانه کرد.

دقیقه '86: ارسال ضربه ایستگاهی از سمت راست، با ضربه سر خطرناک ال کادوری با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

ترکیب دو تیم و آمار بازی: