دورتموند 2-2 رئال مادرید؛ تقسیم غنائم در سیگنال ایدونا پارک

دورتموند 2-2 رئال مادرید؛ تقسیم غنائم در سیگنال ایدونا پارک

وبسایت رسمی برنامه نود - در دومین دیدار مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از گروه F، دو تیم رئال مادرید و دورتموند به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی جذاب و تماشایی 2-2 مساوی به پایان رسید.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، از دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم رئال مادرید و دورتموند با قضاوت آقای مارک کلاتنبرگ در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تماشایی و جذاب، دو تیم 3 امتیازی این گروه، امتیازات را تقسیم کردند تا شاگردان زیدان به سومین تساوی متوالی خود دست پیدا کنند.

دقیقه '11: دورتموند بازی را از همان ابتدای کار در اختیار گرفت و مادریدی ها در نیمه زمین خود جمع شدند و چشم به ضدحملات دوخته بودند؛ شوت اوبامیانگ از سمت چپ محوطه جریمه با واکنش خوب ناواس دفع شد.

دقیقه '13: حرکت پا به توپ خوب دمبله در پشت محوطه رئالی ها که با عبور از چند بازیکن همراه شد، در نهایت با شوت پای چپ خطرناک وی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '16 (0-1)(کریستیانو رونالدو): در حالیکه رئال مادرید به شدت تحت فشار بود، روی یک ضدحمله استادانه و سریع، بنزما توپ را به کروس رساند و او در فضایی خالی پشت محوطه، توپ را به سمت راست برد، تا در نهایت با پاس پشت پای بیل، رونالدو با ضربه ای دقیق توپ را از داخل محوطه به گوشه پایین دروازه بورکی بفرستد.

دقیقه '25: بعد از این گل، خیال شاگردان زیدان تا حدودی راحت تر شد و با کنترل بیشتر بازی را دنبال می کردند، اما اوبامیانگ توپ را در سمت چپ دفاع رئال مادرید به دمبله رساند و این بازیکن پس از دریبل دنیلو، ضربه خطرناک خود را روانه دروازه کرد که راموس با تکلی به موقع و عالی توپ را از بالای دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه '33: کرنر ارسالی دمبله با ضربه سر خطرناک سوکراتیس همراه شد که ناواس به خوبی توپ را مشت کرد.

دقیقه '43 (1-1)(پیر امریک اوبامیانگ): دورتموند گل تساوی را بالاخره به ثمر رساند؛ ضربه ایستگاهی خطرناک گوریرو، با دفع ناقص و اشتباه ناواس همراه شد که در برگشت توپ با دخالت اوبامیانگ به واران برخورد کرد اما مهاجم دورتموند روی خط دروازه به توپ ضربه زد و گل را به نام خود ثبت کرد تا گل به خودی نباشد!

دقیقه '1+45: ارسال عالی بنزما با ضربه سر رونالدو وارد دروازه بورکی شد اما داور به درستی آفساید اعلام شد تا نیمه اول با تساوی 1-1 دو تیم به پایان برسد؛ در این نیمه شاهد یک بازی بسیار سریع، جذاب و تماشایی بودیم.

دقیقه '50: با هم دمبله که که از سمت دنیلو، دفاع مادرید را آزار داده بود، با فریب مدافع برزیلی با پای راست شوت زنی کرد که توپ با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت؛ لحظه ای بعد نوبت شوت زنی اوبامیانگ بود که این بار ناواس به خوبی توپ را دفع کرد.

دقیقه '67 (1-2)(رافائل واران): ارسال عالی رونالدو از سمت چپ، در تیر دوم با ضربه بنزما همراه شد که توپ به تیر عمودی برخورد کرد و در برگشت واران پیش تاخته دروازه خالی را به راحتی باز کرد تا حساب کار 2-1 شود و مدافع فرانسوی به نوعی قصور خود را جبران کرد.

دقیقه '70: ضربه سر راموس، توپ را پشت محوطه مقابل پای گوریرو قرار داد و شوت محکم و سرکش این بازیکن با واکنش عالی ناواس دفع شد.

دقیقه '71: خامس رودریگز جای خود را به متئو کواچیچ داد.

دقیقه '75: شوت پای چپ شورله از سمت راست محوطه رئال مادرید، با واکنش ناواس به کرنر فرستاده شد.

دقیقه '78: حرکت رونالدو از سمت چپ که پس از فریب مدافع پیش روی خود، با پای چپ به توپ ضربه زد اما بورکی با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه '82: روی اشتباه راموس، پولیشیچ در موقعیتی مناسب صاحب توپ شد و به سمت دروازه رئال مادرید حرکت کرد اما ضربه او توسط ناواس دفع شد و قبل از اینکه مقابل پای شورله قرار گیرد، کارواخال آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه '87 (2-2)(آندره شورله): ارسال پولیشیچ از سمت راست، با دخالت ناقص کارواخال، مقابل پای شورله قرار گرفت تا این بازیکن با شوت پای چپ زیبا و سنگین خود توپ را به سقف دروازه ناواس بفرستد تا بار دیگر شاگردان زیدان در دقایق پایانی دروازه خود را باز شده ببینند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی: