هواداران ماشین،بنیان دیزل را پر می کنند/محل بازی با تراکتور معلوم نیست

هواداران ماشین،بنیان دیزل را پر می کنند/محل بازی با تراکتور معلوم نیست

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی گفت: مطمئنم که هواداران ماشین سازی ورزشگاه را پر می کنند.

مجید اقدم در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با وضعیت ماشین سازی قبل از دیدار با گسترش فولاد اظهار داشت: خدا را شکر بعد از بردی که مقابل فولاد خوزستان داشتیم، بازیکنان با روحیه خوبی تمرینات خود را پیگیری می کنند. در چند روز اخیر تمرینات بسیار بانشاط برگزار شد و آماده دیدار سخت مقابل گسترش فولاد می شویم تا انشاالله دومین پیروزی خود را به دست بیاوریم.

وی همچنین با اشاره به اینکه بازی خانگی ماشین سازی در ورزشگاه حریف برگزار می شود، عنوان کرد: به هر حال با توجه به مشکل زمین یادگار امام مجبور هستیم این بازی را در ورزشگاه گسترش فولاد برگزار کنیم. مشکلی وجود ندارد و مطمئنم که هواداران ماشین سازی ورزشگاه را پر می کنند. آنها بارها نشان دادند که در هر شرایطی از تیمشان حمایت می کنند و این دیدار نیز اولین بازی خانگی ما در لیگ برتر است. 

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی درباره آخرین وضعیت مصدومان این تیم تصریح کرد: تیموریان چند روزی است که به تمرینات اضافه شده و مشکلی برای مسابقه با گسترش فولاد ندارد. در این بازی اگر آندو به میدان برود، بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو خواهد بست. تنها غایب ما احمد کامدار است که هنوز به شرایط مسابقه نرسیده است.

اقدم در پایان درباره تکلیف محل برگزاری دربی تبریز میان ماشین سازی و تراکتورسازی در هفته چهارم گفت: هنوز هم معلوم نیست این دیدار کجا برگزار می شود. ما پیشنهاد دادیم که دربی هفته چهارم به بعد از تعطیلات لیگ موکول شود تا به نوعی دیدار افتتاحیه ورزشگاه یادگار امام بعد از بازسازی باشد. باید دید در نهایت مسئولان چه تصمیمی می گیرند چون هر 2 تیم پرطرفدار هستند و بازی مهمی خواهد بود.