لیورپول مشتری جدید ندیم امیری شد

 لیورپول مشتری جدید ندیم امیری شد

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از اتلتیکو مادرید و تاتنهام، دیگر تیم مطرح اروپایی، لیورپول انگلستان نیز خواهان به خدمت گرفتن ندیم امیری بازیکن افغان تیم فوتبال هوفنهایم آلمان شد.

به گزارش نشریه بیلد آلمان و به نقل از میرور اسپورت انگلستان، لیست خرید یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول برای فصل بعدی رقابت ها در حالی منتشر شده است که نام ندیم امیری فوتبالیست نام دار افغانستان که تابیعت کشور آلمان را دارد نیز دیده میشود. 

رسانه ها از او به عنوان پدیده فوتبال در بوندسلیگا یاده کرده اند که در ۳۴ بازی رقابت های بوندسلیگا برای هوفنهایم به میدان رفته است.

با وجود این که امیری در رقابت های این فصل بوندسلیگا تنها ۲ گل به ثمر رسانده است، اما ظاهرا سبک بازی اش قابل توجه تیم های نام دار قاره سبز قرار گرفته است.

چند روز پیش باشگاه هوفنهایم اعلام کرد که تیم های اتلتیکو مادرید و تاتنهام خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن افغان الاصل هستند.

لیورپول نیز در حالی مشتری جدید ندیم امیری شده است که باشگاه هوفنهایم اعلام کرده است که تمایلی برای فروش بازیکن ۱۹ ساله تیمش ندارد.

با توجه به پیشنهادات تیم های نام دار اروپایی برای جذب ندیم امیری، باید دید تا این بازیکن آینده دار، فصل بعد در کدام تیم توپ خواهد زد.