دیدار جذاب حذفی؛ دو غول‌کش

دیدار جذاب حذفی؛ دو غول‌کش

پایگاه خبری فوتبالی- آیا تنها تیم لیگ یکی حاضر در بین هشت تیم برتر جام حذفی، می‌تواند یکی دیگر از شگفتی‌های این تورنمنت را رقم بزند؟

به گزارش فوتبالی، در مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی یک بازی جذاب برگزار خواهد شد. غول‌کش لیگ برتری به غول‌کش لیگ یکی خواهد رسید. آلومینیوم اراک که توانست پرسپولیس را از مقابل بردارد باید مقابل تنها نماینده لیگ یک در این مرحله به میدان برود.

چادرملو با حضور در رده سوم جدول لیگ یک، هم شانس قهرمانی در این رقابت‌ها و صعود به لیگ برتر را دارد هم به دنبال رسیدن به مراحل بالاتر جام حذفی است. این تیم در مرحله قبلی موفق شد مس کرمان را در ضربات پنالتی شکست داده و به این مرحله راه پیدا کند. 

با احتساب آن بازی، آنها هفت بازی است که بازنده از میدان خارج نشده‌اند. این در حالی است که شاگردان مجتبی حسینی در هفت هفته اخیر فقط در یک بازی مقابل پیکان برنده از میدان خارج شدند. 

چادرملو 42 گل زده و دو بازیکن در جدول بهترین گلزنان لیگ دسته اول دارد. علی یحیی‌زاده با 10 گل و رضا محمودآبادی با 8 گل بهترین گلزنان این تیم هستند که البته شانسی برای به دست آوردن عنوان آقای گلی ندارند. رضا رضایی از نفت مسجدسلیمان با 19 گل زده با اختلاف صدرنشین این جدول است. 

علی یحیی‌زاده در لیگ دو هم موفق شده بود عنوان آقای گلی را به دست بیاورد و یکی از بهترین مهاجمان لیگ یک است. سعید اخباری به همراه دستیار معروفش حنیف عمران‌زاده آماده هستند تا با شکست آلومینیوم و رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی شگفتی بزرگی را به نام خود ثبت کنند.

4326