پیش‌بازی چادرملو - آلومینیوم؛ نماینده لیگ یک به فکر شگفتی سازی

پیش‌بازی چادرملو - آلومینیوم؛ نماینده لیگ یک به فکر شگفتی سازی

پایگاه خبری فوتبالی - آلومینیوم باید در یزد به مصاف تنها نماینده غیر لیگ برتری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، چادرملو اردکان در یزد میزبان آلومینیوم اراک است. شاگردان سعید اخباری اگر چه نماینده شهرستان اردکان هستند اما بازی های خود را در مرکز استان یعنی شهر یزد برگزار می‌کنند و فردا هم از آلومینیوم در این شهر پذیرایی خواهند کرد.

چادرملو اردکان این فصل جزو تیم های خوب لیگ یکی است که توانسته در فاصله چهار هفته تا پایان لیگ آزادگان جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشد. شاگردان سعید اخباری تنها نماینده غیر لیگ برتری در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هستند و در صورت صعود به نیمه نهایی، به نوعی نام خود را به عنوان شگفتی ساز این جام مطرح خواهند کرد.

سرمه‌ای پوشان اردکانی که بازی این هفته خود در لیگ یک را به دلیل بازی جام حذفی دیرتر از سایر تیم های لیگ آزادگان برگزار خواهند کرد، بازیکنان باتجربه خوبی در اختیار دارند. تیم متمول لیگ یکی از بازیکنان سابق لیگ برتری نظیر محمد بلبلی و سجاد آقایی بازیکنان سابق استقلال و علی طاهران هافبک سابق تراکتور بهره می‌برد و باید دید در این مرحله از جام حذفی چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

در سمت مقابل آلومینیومی قرار دارد که در مرحله گذشته در یک دیدار بسیار جذاب دو بار با فاصله دو‌ گل از حریف نامدارش یعنی پرسپولیس عقب افتاد و دوباره کامبک زد تا در نهایت در ضربات پنالتی پیروز شده و یکی از خاطره انگیزترین بازی های تاریخ خود را پشت سر بگذارد. شاگردان مجتبی حسینی در لیگ برتر جزو تیم های میانه جدولی هستند و استرسی برای سقوط ندارند و البته کار آن‌ها برای کسب سهمیه آسیایی هم بسیار سخت است و ایرالکو شاید روی کاغذ بهترین قرعه برای رسیدن به نیمه نهایی را مقابل خود می‌بیند و باید دید در یزد چه نمایشی مقابل نماینده لیگ آزادگان خواهد داشت.

نتیجه مرحله گذشته: چادرملو پس از تساوی یک بر یک در وقت های قانونی و تلف شده برابر مس در کرمان، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز شد و آلومینیوم هم پس از تساوی ۴ بر ۴ مقابل پرسپولیس در اراک، با نتیجه ۶ بر ۵ در ضیافت پنالتی‌ها برنده شده و راهی مرحله یک چهارم نهایی گردید.

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۸:۱۵

ورزشگاه شهید نصیری یزد

تیم داوری: ایمان کهیش، محسن سلطانی، محمد هاشمی نسب و مسعود حقیقی

1997